Tillbax i träning!!!

Efter en för mig annorlunda helg med massa fest och dålig mat var jag åter tillbax i gymet! Det kändes oförskämt lätt och bra under kvällens träning, inga sviter alls efter helgen, var inställd på ett jobbigt och illamående pass men jag tackar & bockar för att jag slapp det!!

Kändes även riktigt sporrande att jag ökat REJÄLT i alla övningar sen jag flyttade från gymet förra året... kul när vikter man inte ens orkade rubba då åkte med riktigt lätt idag=)) Tackar coach P-A för all hjälp med träningsupplägg och matbiten... det har tydligt gjort mycket=)

image380

image381

image382

image383



Imorgon kommer jag lägga bröst & axel passet på david`s träningscenter, för lite variation=)


Trevlig kväll på er mina vänner därute!!  Nu e det wallander i soffan som gäller!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Hej! börjar känna mig som en stalker som kollar din blogg 93 gånger om dagen! haha.. men du är ju som sagt 1000 gånger tidigare en enorm inspirationskälla! och det behövs nu under min första diet hehe. kul att du ökat! mer lär det ju bli så som du krigar:). Antar att du får många mail och sådant, så tänkte fråga om det går bra att man skickar iväg några frågor till dig här i din blogg? Förstår om du ej har tid! ha en bra dag!

2008-03-25 @ 10:48:28
Postat av: ederer

Tjena!

Tack, kul att om man kan inspirera lite=)

Jo får mycket mail osv, men det är bara kul!! så länge det är seriösa frågor osv!..

antingen skickar du till [email protected] lr så skriver du här, välj själv=)=)

Detsamma och kämpa ¨på med dieten!!

mvh

2008-03-25 @ 10:58:56
Postat av: Ederer

Emilio!

Min mail har krånglat idag )= därför jag inte svarat om du nu har skickat dit?? hoppas den funkar imorgon igen!!

mvh

2008-03-25 @ 20:30:06
Postat av: Emilio

Ah! okej, ja det hoppas jag med:D! jag drog iväg ett mail förut:)

2008-03-25 @ 23:15:37
Postat av: Anonym

Ah! okej, ja det hoppas jag med:D! jag drog iväg ett mail förut:)

2008-03-25 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0