Tillbaka där det började=)

Full späckad dag=) , började med påskmiddag på Letälvsskolan (MÄTT) ,sen vidare till Karlskoga för att inhandla lite lite sprit    =) , sen fikade vi lite på Cafè paris innan vi åkte hem för lite gröt och TRÄNING!!!
Glömde kameran hemma halva dagen, men fick med den till träningen alla fall (!) , blev ett hårt Bröst & Axel pass, Tim kämpade på riktigt bra och får högsta betyg för sin innsats!!!



Tillbaka där min första Tävlingssatsning var...
image344
55kg`s hantlarna är de tyngsta på Träningslagret, kändes ganska lätta, men fick bli lite fler reps med kort vila mellan seten!



image346
Tim kämpar på!!!


image347
Fick bra pump på första övningen, fick bli 42,5kg i lutande pressar med ca 15reps i varje set..


image348
Tim fortsatte att ge allt!!!


image349

Vi avslutade med att superseta denna övning med hantelflyes, sjuk pump!!!


image350


image351
Körde 8set Axlar, började med h-lyft åt sidan 4set  25kg med 15reps + ett dropp till 15kg*max


image352
Det brann fint i axlarna va min vän?! =)))

image353
Avslutade passet med 4set + ett dropp med omvända axelpressar!

image354
Tim körde ur det lilla sista som fanns kvar!


image355
Jag och Träningslagrets "allt i allo" Kenta, som jag vet gör ett riktigt bra och uppskattat jobb bland gymets kunder, en riktigt trevlig kille!!    Tack för titten och vi återkommer nog snart he he=))


Tim sitter bredvid mig nu och pratar med sin farsa (tror jag) han sa nyss --Fy f.n Ederer har nyss tagit med mig på det hårdaste passet jag någonsin gjort... 

Du jobbade på bra Tim!!! men du...Imorgon åker vi igen!!!!!!!!!!!!!!!!! =))




Återkommer imorgon igen!
///
Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0