Så blev den...

 Reklamen som jag och Petra Lundin gjorde för Sportsmaster och deras träningsmaskiner av märket Lexco!


Annonsen från nya Body tidningen...
image388image390





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lite i valet och kvalet vad det blir av denna kväll, bjuden på fest (nykter såna fall) hos Emma & Carro i Bromma, lr stanna hemma och kolla på svenska filmen Solstorm... Tar en dusch och funderar på saken=)

Imorgon är det ryggträning, om inte förr så återkommer jag efter det passet med lite svettiga pics, åter från hemmaplan i sthlm!!!

Trevlig kväll på er alla!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

såg reklamen, najs najs! satan va stora dina armar är..
Nykter fest, klarar du av sånt? menar inte att du måste dricka, utan att umgås med alkoholpåverkade personer.
Själv så tycker jag det är jobbigt, dom tjatar mkt och är klängiga!!
Fast beror kanske lite på sällskapet oxå:P
bestämt dig ännu? säg gärna om filmen är/var bra!

2008-03-28 @ 21:10:29
Postat av: Anna

Grattis Mr:)
snyygt!!
Hoppas du kommer "hem" snart igen.
kram

2008-03-28 @ 21:34:29
Postat av: Ederer

Emilio!

Tack=) Hoppas de ska bli större!!!

Sånt var "värre" när man var yngre, att umgås nykter med fulla.. Tycker nog mina vänner kan "uppföra" sig helt ok även i ett berusat tillstånd=)man börjar ju bli gammal=) ...men jag åkte aldrig, blev film! Jo den var bra,kanske inte hade full fokus hela tiden på filmen...men Sofia blev "rädd" ibland och kröp i min famn, så lite otäck och spännande var den nog=))

Nu e det snart sov dax ZZZzzz...

2008-03-29 @ 01:29:18
Postat av: Ederer

Anna!

Tack=))

Jag hade trevligt hemma! Får se när det är dax för ett besök igen, får framtiden utvisa...

Kram

2008-03-29 @ 01:35:19
Postat av: Hoolge

Haha du såg så lycklig ut i reklamen ! =) (Y)
Och små armar har du ju inte heller ! :D Ha det gott
Mvh

2008-03-29 @ 11:13:14
Postat av: Ederer

Hoolge!

klart jag var lycklig;-) Att få träna i kvalitativa maskiner är riktigt skooooooooooj=)...

Tack, jobbar på att få dem större, hoppas man lyckas?=)

(Hoppas du såg att jag svarade på dina frågor om dropp set i min journal på Body?! )

Detsamma ha det Toppen!

2008-03-29 @ 11:50:31
Postat av: Jenny

Nu är de hemklickat! tack för tipset:) har du fler tips gällande förbränning & träning e blir ja glad;)

Trevlig helg!

Mvh/Jenny

2008-03-29 @ 13:42:52
Postat av: Ederer

Jenny!

Aaa de va så lite så=) Bra val!

För specifika frågor och tränings tips osv går det att maila mig till [email protected] , svarar på ALLT som är seriöst!

Detsamma ha en fin helg!

Mvh

2008-03-29 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0