Nya vecka på G...

Avslutade helgen på bästa tänkbara sätt med träning!!! ett ben och vad pass...Något segt innan vi kom iväg men väl på gymet "gick det av sig självt" =))  Blev 15set framlår,6set baklår och 8set vader, Sofia körde armar och vader.

Ska väl packa lite nu innan soffan, tänkt att jag ska spendera veckan i Värmland med några kompisar från sthlm & Uppsala... Så veckans träning kommer läggas på gymen i karlskoga, vore kul om jag hann med en sväng till Örebro också för ett pass med Johannes! men veckans höjdpunkt blir förmodligen påskmiddag hos morsan=)) =))



Söndag!
image313

image315

image316


Jo jag vet att jag e BLÖT i baken =)) =))... Folk måste undra när man kommer ner i t-banan efter, men det bjuder jag på!!!
image318





Vem vet vi kanske ses i Värmland i veckan=))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra slit :)

Fan vilken dröm att ha en tjej som Sofia, snygg och som tränar. Du ska vara lycklig!

2008-03-17 @ 14:30:00
Postat av: Ederer

tjoo!

Tack för orden!

SANT!!! hon är även supermysig och omtänksam..Finaste tjejen i mina ögon såklart!

Jag trivs=))

mvh

2008-03-17 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0