Missa Inte MTGP!!!

Det ska inte jag göra=) ... Kommer bli kul, riktigt bra startfält under söndagen i herrarn`s Grand prix! men ska även bli kul att se Bodyfitness damer, kommer bli en intressant fight, med några riktiga toppnamn!  Undrar vem som kommer gå segrande därifrån av Kristina Dybdahl (danmark) , Linda Fodor lr Stina Telhammer?? Lr så kanske någon annan glider in och överaskar?!


Mina biljetter är redan bokade, en perfekt helg att hämta inspiration ifrån datumet är den 5-6 April.. Riktigt snart alltså, helt perfekt!!! =)

image384




Nu ska jag bara vila och hämta krafter tills kvällens pass som är satt till kl.18:00 på David`s..

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: marcus

fodor ska inte tävla:P läste de i hennes blogg

2008-03-25 @ 13:16:43
Postat av: Ederer

Där ser man...

Blir ändå en kul match mellan övriga!!!

2008-03-25 @ 14:59:15
Postat av: Helene

Fick nya Body i brevlådan och ville bara säga att du var jättefin i annonsen du var med i;)

Sov gott du är grym!

2008-03-26 @ 00:43:09
Postat av: Ederer

Helene!

Tack så hemskt mycket, kul att höra=) , jag har dock inte sett annonsen själv än..får vänta tills tidningen finns i affären!

ha en bra dag=)

2008-03-26 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0