Middag med damerna=)

Riset och kycklingen får vänta ytterliggare en dag=) Blev middag med närmsta damerna i mitt liv, Mormor,mamma och Sofia..

Nu är jag sådär MÄTT igen som jag varit stora delar av påskhelgen=) , men from imorgon är det back to basic som gäller, har iofs inte gått upp nått på vågen under helgen, men man känner sig FET alla fall eftef allt onyttigt..

ska vila en timme innan träning i karlskoga, blir rygg idag.. det kommer upp lite svettiga bilder, med betoning på svettiga, (mycket alkohol som ska ut)  under kvällen!


Jag och Mamma!
image375


Jag och mormor, 93år men still going strong!!!!!

image378


Jag och min lilla tjej! (som åker före mig till sthlm ikväll...)

image379



Tack för en trevlig middag tjejer =))







Mass on the back
som Dorian Yates säger, kl 18.00...
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: A

Johan du och tjejen råkade inte vara i karlskoga i lördags? Tyckte att en tjej som lånade toaletten på cafe kulan liknade sofia!

MVH!

2008-03-24 @ 18:32:44
Postat av: Ederer

Hej där "A" =)

Nja jag var inte i kga under dagen i lördags...men Sofia kanske var det? har ingen koll på det tyvärr..Men inte omöjligt att hon va där!

Take care!

2008-03-24 @ 21:07:34
Postat av: LOL

Man går ju inte upp på en gång såklart! De kmr sen!

2008-03-25 @ 04:20:12
Postat av: Ederer

LOL...

Äter man clean mat och relativt lågt med kolhydrater året runt..är kroppen riktigt känslig om man ändrar maten radikalt några dagar, en viktuppgång på några "kg vatten" e inte alla ovanligt!!!!!!!!!
....sköt kosten strikt varje dag ett år sen vänder du, får du se själv ;-)

2008-03-25 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0