kl. 14.00 !!!

Yes då är det dax för lite lördags träning!
Det är vad jag vet 6st som alla har rygg på schemat idag kl två...Kan bli kamp om maskinerna, ordspråket "störst går först" funkar heller inte, då alla fall fyra av oss väger nästan exakt lika=)) =)) ...
Hur som helst blir det nog bra tryck under passetimage296

Kameran är också med så kommer upp lite bilder på "kaoset" senare under dagen!

Ikväll ska jag och min lilla tjej på Bio, var relativt längesen nu, ska bli kulimage297 ...Sen att bion ligger på ca 5minuters gångavstånd från våran lägenhet gör INTE saken sämre, lagom sträcka en Lördag efter ett tufft pass he he=))



Hittade några gamla bilder från 2004 i datorn på mig och min Buddy Emil, som tyvärr inte finns bland oss längre, tänker allt på dig ibland och hoppas du har det jättebra där du är nu image298
image301
image302





Tur man har hår på skallen numera, kallt ute =)

pics från passet kommer upp senare..
/// Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0