HälsaFitness igen!

Efter lite drygt en veckas frånvaro var det åter dax att öppna dörren och kliva in på Hälsafitness!
Vi körde rygg och det var full fart från början! 
I slutet av passet dök även coach upp, (jag som hade tänkt hålla mig undan några dagar tills påskmaten försvunnit)  Så inom loppet av några minuter stod man där i bara kalsongerna, form kollen var ett faktum=)

Som tur är fick jag INTE bakläxa, han trodde att jag max hade gått upp ett kilo under min Värmlands vistelse, det kilot är borta i slutet av nästa vecka när man kommer in i vanliga rutinerna igen!!!

Några pics! (men "formkolls bilderna" håller jag för mig själv:D)
image391

image392

image393



Efterträning drink innan formkoll...
image394





Blir en lugn kväll hemma! Vi har gjort "hemmagjorda" hamburgare som jag ska sätta tänderna i NU!!!
image395





Ät massa gott, det är Lördag!!!!!!!!!!!!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm 1kg e ju inget på dig;)
lördag är ju ätardagen,CHOKLAD:)
ha det gott//¨
kramar

2008-03-29 @ 22:07:22
Postat av: Timbaland

Just precis .. Instämmer ovan!
1 kg e väl ingenting på dig, gulleplutt! ;)
Wiii! ;)

2008-03-29 @ 22:39:34
URL: http://timaronsson.blogg.se
Postat av: Ederer

Anna!

Hoppas kilot e borta inom nån dag!!! vill inte va fet hehe=)

Ingen Choklad idag..

Detsamma=)

2008-03-29 @ 23:00:23
Postat av: Ederer

Timbaland!

´Hmm Gulleplutt? okey då! Din lilla Valp=) Passa dig annars ska jag Töja ut din tröja jag råkade få med mig ;-)

Sköt dig nu när pappa Johan inte är där;-)

puss

2008-03-29 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0