"Filmstjärna" =)...

Idag körde vi  bröst & triceps, ändrat om lite i schemat, Sofia har lite ont i sin axel så jag hoppade över det och tar axlarna på torsdag istället! Väldigt kul att du går framåt hela tiden och din form blir bara bättre & bättre +att du orkar vikter du aldrig tidigare kört på... Grymt kul min lilla tjej=))

Ja just det "filmstjärna" var det=) , efter passet var jag riktigt trött, ville bara hem snabbt, sen kom jag på att en kompis som jobbar på gymet var snäll och köpt 7,5kg strimlad kyckling filè åt mig som låg där i gymets frys och väntade på mig=) ...Bara att packa ner det i väskan och börja släpa både sig själv och väskan hemåt!!!

Kom ur t-banan och tänkte Ahhh bara 3min hem!!!!!!!!  Sen upptäcker jag till min stora förvåning att jag hamnat mitt i en film inspelning (jag hade missat avspärrningen på gatan) , det var spotlights, skådisar och kameror överallt, men trött med min tuuunga väska ORKADE jag INTE kliva undan och gå en omväg utan gick helt enkelt rakt igenom avspärrningen, så om ni ser en trött byggare släpandes på en tuuuung väska glida förbi i nån film framöver så vet ni....Thats just me =)) =))

Försökte ta nån bild när jag krånglat mig igenom...
image319
image320

___________________________________________________________________________________________

Men innan var det som sagt lite träning
image321
På G... Med MP3 på högsta volym!!!



image322
Körde lite lättare med fler reps och fokus på kontakt detta pass
fick bli 45kg`s hantlarna med ca20reps/ set

image323

image324

image325




Tar ett sista pass imorgon (är du med P-A!!!?) i sthlm innan min "påskresa"

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

"Körde lite lättare med fler reps och fokus på kontakt detta pass
fick bli 45kg`s hantlarna med ca20reps/ set"

Bra att ngn kör "lätt"!! =D

Vad var det för film dem spelade in btw? Hoppas dem fick med dig på rullen, haha!

2008-03-17 @ 22:38:59
Postat av: ederer

titta lr lyssna=) ..Men nu när jag e "mätt" och vilat lite är jag allt lite nyfiken vad för film de höll på med?! får ta o kolla upp det!! =)

Ha de gött Matti my friend!!!

2008-03-17 @ 22:51:29
Postat av: Jenny

Halloj! Åker du oxå hem idag? Vi åker ikväll :)Kram

2008-03-18 @ 09:18:19
Postat av: Ederer

Hej där Jenny=)

Ja åker ikväll efter träningen!

Du får hänga med in till karlskoga och träna lite nåndag om du har tid över =)

Annars får ni höra av er om ni ska äta Pizza!!! he he=)

Säg åt killen din att han kör försiktigt!

Kram

2008-03-18 @ 10:27:10
Postat av: Anonym

Bortkastat att köra "lättare" pass. Muskler växer av överbelastning. 4-6 reps är bäst överbelastning

2008-03-25 @ 04:28:53
Postat av: ederer

"anonym" igen=)

Återstår att se längre fram under året, om min träning "funkat" lr inte... Sitter du i publiken lr står du bredvid?!

lycka till.... mvh

2008-03-25 @ 11:13:30
Postat av: Johan

Hej! Grymt stor är du ju :)
Får man fråga vad du kör me musik på gymmet, skulle gärna vilja veta så jag kan tanka ner de :D Är i stort bebov av musik som taggar på gymmet =) Tack på förhand.

2008-03-28 @ 18:13:41
Postat av: Ederer

Johan!
(snyggt namn btw he he)

Tack! Hoppas jag ska bli större/bättre i framtiden, kämpar på så får man se!

Musik säger du: Jag har mycket låtar med Disturbed, nightwish, scooter och lite dmx, grym musik att träna till, 100% laddning!!!!

Kör hårt!!

mvh

2008-03-28 @ 18:57:53
Postat av: Johan

Finaste namnet! :D

Okej :) såg dom disturbed låtarna du la ut tidigare, och dom har jag nu lagt in på mp3:n :) Men va är de för låtar du kör med dmx :D?

Och sen har jag en till fråga om du orkar svara på den
så klart =)
Innan riktigt hårda pass, eller innan ett sånt pass då man ska maxxa. Hur förbereder du dig? Alltså menar då allt, mat, fysiskt, psykiskt o allt de där u kno' :)
För vissa perioder kommer jag till gymmet helt taggad o de känns som om ja ska kunna lyfta ett hus. Och vissa perioder känns de som om man kommer dit för o göra de o sen dra hem bara.

Tack på förhand!:)

2008-03-29 @ 00:23:41
Postat av: Ederer!

Johan!

Klart jag orkar svara=)

Brukar alltid börja ladda mentalt nån timme innan passen med bra musik och kanske några youtube klipp, maten är alltid samma, kanske lägger i lite kolhydratpulver (vitargo) i den drinken jag tar precis innan passet om jag ska lyfta tuuuuungt!!!

Brukar på vägen till träningen tänka i bilder...alltså hur det ser ut när jag klarar av vikten som är målet för dagen, sen när jag väl är i gymet och ska lyfta då finns redan "mall bilden" klar i huvudet, sällan jag misslyckats att maxa då!!!

Men mitt största tips är BRA MUSIK...har man på det under träningen brukar resten gå av sig själv!!

Vet inte exakt vad DMX låtarna heter,har bara några stycken, mest Disturbed och nightwish sen lite "disco" typ scooter den mixen passar mig perfekt under passen!!

Kör hårt nu!!!!

Lycka till med din träning!!!

mvh

2008-03-29 @ 01:53:57
Postat av: Johan

Okej, tack så mycket. Blir att inskaffa vitargo! :)
Har massor av frågor som strömmar i skallen haha ;D

Tack för svaren & lycka till! :D

2008-03-29 @ 02:08:58
Postat av: Ederer

Johan! (och övriga)

Har ni "personliga" träningsfrågor som ni inte vill "ta allmänt" går det bra att maila mig på [email protected]
, svarar på allt som är seriöst!!

mvh

2008-03-29 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0