Söndag...

Tidig söndag morgon i gymet tomt och öde inte en människa så långt ögat kunden se...

 ...Nobody wanna workout... but ME ;)




Tog efter morgonkardion en lugn dag och försökt vila och låta kroppen återhämta sig av alla träningspass, somnade skönt några timmar under eftermiddagen =)...
Vaknade relativt utvilad (fattas kolhydrater för man ska känna sig fullt återhämtad) och riktigt laddad för kvällens benpass!

Bild från kvällen...


Körde efter hackliften benpress fem set och benspark fem set, avslutade med högreps knäböj tre set där jag verkligen matade ur det sista för framsida lår och körde sen fyra set liggande lårcurl för baksida lår, det brann verkligen i benen!

Skön och lugn söndag precis som det ska vara, varför stressa?!  är nöjd både med morgonens och kvällens pass så jag kommer somna med ett leende=)


När klockan ringer imorgonbitti är det dax för 1.5timmes krig på cykeln... Life`s wonderful ;)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Inspirerande läsning så här dagen innan benpasset. Men har en fråga, har du upplevt några knäproblem med dina lindor? Funderar själv på att skaffa ett par för att få ut det där lilla extra i mina tyngsta set.



Mvh Fredrik

2008-06-16 @ 02:02:29
Postat av: Ederer

Fredrik!



tack kul att man kan inspirera!



problem??? nej tvärtom, lindorna är ju ett perfekt skydd för knän vid lite tyngre lyft, jag drar aldrig åt dem superhårt utan lindar mest på dem som en säkerhet lite lättare så att man inte tappar kontakten med muskeln vid övningen!



En av de bästa investeringar jag gjort för min träning!!! grymt bra med lindor vid lite tyngre lyft!!!



Köp!!!!!!! lovar du kommer bli helnöjd!!!



MVH

2008-06-16 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0