Ser fram emot en kul helg :)...

...Efter en riktigt tuff vecka, hungern har varit okey, men saknaden av kolhydrater har speglat av sig rejält, har många ggr känt mig, för att prata ren svenska ´dum i huvudet´ denna vecka , idag har nog ändå tagit priset!!! Ett axplock från dagen!

* Gick på fel T-bana och fattade inte förrän jag kommit till t-centralen att jag åkte åt helt fel håll..
   satt där i min egen lilla diet bubbla :D

* Gick åt fel håll när jag skulle hem (vilse) fast jag med kolhydrater i kroppen kan vägen hem i sömnen (!)

* Fick gå tillbaka från bilen till lägenheten 3ggr innan jag kom ihåg allt jag skulle ha med till gymet

* Kom till träningen och skulle slå på mp3:n , upptäckte då att jag endast hade stoppat hörlurarna i öronen, men någon mp3 fanns inte alls... Hittade den nyss, i tvättkorgen hemma , aj aj aj :)

*  Det stavas HARDCORE DIET!!! ...........................................




Har denna helg blivit bjuden till Åland, för att träna, fiska, bada och avsluta med en härlig grillkväll !! 
Färjan åker imorgon klockan tre, ska bli skönt att trots diet (som jag inte slipper trots resan)  koppla av och vila upp mig lite.
Grymt fixat av mina vänner på Hälsafitness att inte glömma eran dietsnurriga kompis när ni åker :)

Vi ska bo hos Kim (som vann Bf nybörjare på mtgp) och min manger Phillipe Lindströms kusin Johan. Vi kommer träna på deras gym som heter Träningsverket!
Kanske man törs ta en sväng till atletklubben oxå?! Med bjässar som Kenta Sandvik och Ove Lehto ;)

Här en bild på Kim när hon vann mtgp nybörjare...



Nu ska jag packa och väga alla matlådor som ska med på resan(!) Önska mig lycka till, risken är stor att jag glömmer något annars hahahah :) :) :)


Tar med kameran och lovar bilder både från träningspassen och alla övriga äventyr som väntar :)


Sköt om er och kör hårt, orkar jag så orkar ni, lr hur friends!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Haha, så länge du itne glömmer dig själv är det väll lungt? :D

2008-06-27 @ 01:00:29
Postat av: JJ

Jepp, det är en hardcorediet. Får blodsmak i munnen när jag läser hur du mår :) Ju mer smärta du står ut desto hårdare tar du dej fram :) Number one bro...number one :)

2008-06-27 @ 07:38:05
Postat av: Jenny

Sant Johan :) Ha en bra resa nu - det e du värd!

Kram

2008-06-27 @ 08:27:23
Postat av: geat big

var kommer du ifrån johan nyfiken

2008-06-27 @ 12:23:03
Postat av: oscar 15 år =)

hoppas du får en riktigt skön helg ..med återhämtning psykiskt :D

2008-06-27 @ 16:43:15
Postat av: staffan

Tjena Johan!



Ser att deffen rullar på och resultaten blir bara bättre och bättre av alla bilder på dig att dömma...keep going!

2008-06-27 @ 22:59:47
Postat av: Ederer

Matti!



Sant! men kan bli verklighet nästa månad.. blir inte smartare direkt ju längre dieten lider :)



2008-06-28 @ 00:46:31
Postat av: Ederer

JJ!



Sant Broder! som Gustavo Badell säger i battle for the olympia filmen --- YOU MUST LOVE THE PAIN ... annars helt omöjligt att ta sig igenom en diet!



Tack för ditt SMS oxå, grymt!!!



MVH

2008-06-28 @ 00:48:30
Postat av: Ederer

Jenny!



Tack:) men blev ingen resa...men tar nyab tag snart igen!



Kram*

2008-06-28 @ 00:49:08
Postat av: Ederer

Geat Big!



Bor i Sthlm om det va det du menade?



MVH

2008-06-28 @ 00:49:52
Postat av: Ederer

Oscar 15år!



Tack killen men kom aldrig iväg tyvärr, lite trist men sånt e livet ibland!



Sover läääääänge imorgon och laddar upp hemma!



Ha en grym helg!

2008-06-28 @ 00:50:51
Postat av: Ederer

staffan!



TACK!!! ja det går enligt planerna än sålänge:), hungrig,snurrig, låg....men FETTET SLÄPPER!!! viktigast just nu :)



MVH

2008-06-28 @ 00:52:00
Postat av: geat big

hahah nej va inte det jag mennade viket land ederer det ser bra ut nu skulle ochså vilja deffa snart våger ca 123kg

2008-06-28 @ 12:11:25
Postat av: Ederer

Geat Big!



Sydamerika, Colombia e jag född i ..adopterad till sverige endast 13dagar gammal!



Bara deffa på om du känner dig för tuung, sätt upp ett mål och ta dig dit!!!



MVH

2008-06-28 @ 13:20:48
Postat av: Tompa

vad heter kim i efternamn?

2008-06-28 @ 17:14:49
Postat av: ederer

Tompa!



hon heter Jansson :)

2008-06-28 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0