Sänkt kolhydrater men starkare än någonsin!

Lovade att ge precis allt ikväll för någon speciell, sviker aldrig de som står mig nära! , när jag såg stjärnorna snurra gjorde jag 5reps till just for YOU =)

Vi har sänkt kolhydraterna med 40gram i några dagar vilket märks i vardagen(!) men INTE på träningen..

Gjorde 4st set djupa åttor på 210kg i knäböjen idag trots att jag fick släpa mig in genom dörren till gymet 10 min tidigare, sen blev det högreps och superset utan vila i lite drygt en timme...

när man väl tar tag i vikterna glömmer man om man är låg lr hög på kolhydrater... Allt går med rätt VILJA !!!! 

Knäböj 4set 8:or 210kg...





Game over för denna dag...




Stämmer klockrent som Ronnie Coleman säger  ...

--- Anybody wanna be a bodybuilder but no one want to lift no heave ass weights!

Speglar sanningen ganska bra lr hur?! 
Ingen kan ärligt säga att de inte vill ha en schysst tränad kropp, men inte många orkar gå till gymet för att kämpa för det... "lättare att babbla strunt fast egentligen är det bara deras avundsjuka och totala avsaknad av vilja som speglar sig :P

Så alla ni som orkar kämpa er iväg till gymet för bättre välmående och kanske lite muskler på köpet oavsett vilken nivå, motionär som elit sträck på er för ni gör det ALLA  de lata avundsjuka vill men inte orkar;) ;)

Bodybuilding for ALL=)





Nu sover vi snart och laddar för en ny dag med kardio och gym friends out there!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Jimmy Jönsson

Brutalt brosan. Jag om nån vet hur du mår när du pratar om dieten tar ut sin rätt. Omställningen ifrån att vara 2 till 1, det är dubbelt jobb. Men detta är inget du inte klarar, det kommer bli en tuff resa, men du om någon klarar det.



Det gör ont att bli knasthård, det är ingen dans på röda rosor som många tror. No way in hell. Sömnlösa nätter och smärta är vardagsmat.



Fortsätt med vad du är född till att göra dvs kriga, så fortsätter jag att hålla koll på dej.



Vänligaste hälsningarna JJ

2008-06-12 @ 07:48:03
Postat av: Holge =)

Det är grymt att du (trots motgångar) drar in till gymmet och fixar ett sånt mördarpass !! Skit bra !



Kul att byxorna höll den här gången också =)=)



Mvh

2008-06-12 @ 14:07:41
Postat av: Ederer

Jimmy!



TAck för stödet grymt!!!! ...Nej det är riktigt tufft att dieta om man gör det helhjärtat! syns så tydligt på scenen sen vem som orkat vara hungrig och vem som fuskat...

fuska finns inte för mig även om hjärnan försöker lura en många ggr...men jag e envisare än mig själv hahahaha=) =)



vi ses kompis!

2008-06-12 @ 22:23:42
Postat av: Ederer

Holge!



TAck mannen! jag ger mig inte för något innan jag är i mål med denna resa!!! ...(ett GG paket ska vara på väg till dig nu, har sagt till om det idag)



MVH

2008-06-12 @ 22:24:58
Postat av: Oggelit0

Whoho vilka knäböj nice keep it up

2008-06-14 @ 17:28:20
Postat av: Ederer

Oggelito!



TAck! ska köra på! får lägga på nån platta till nästa ben pass, no limits!!



Ha de fint!

2008-06-14 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0