Lite nytt i bloggen när det är midsommar :)

Perfekt start på dagen!

Vaknade ganska tidigt av att Sofia väckte mig och sa att frukosten var klar.
Tack Gumman, mysigare tjej än du finns nog inte :) Nu ska vi ha den bästa midsommar helgen innan du åker till Norge igen!
Godaste frukosten på väldigt lääääääänge :D






Tänkte visa något NYTT i bloggen...


Efter min förra tävling fick jag rådet/kritiken att jag måste jobba mer med mina ben då de inte matchade överkroppen riktigt, tar alltid till mig befogad kritik på rätt sätt och försöker vända det till något positivt! 
Sagt och gjort    --jag tänkte..

"kan andra få sina ben att växa kan jag oxå det" ....Put your mind to it!

Coachen P-A plågade mig riktigt hårt under hela vintern, det gjorde väldigt ont, ibland så ont så det var nära till tårar, funderade många ggr under seten om han var min vän lr fiende?! många ggr när jag var helt slut och benen värkte så jag knappt visste var jag var(?) kunde man höra hans röst skrika TIO REPS TILL :)  och jag hamnde nästan efter varje pass på golvet totalt utmattad.

Vanlig syn det senaste året!  "Tio reps till innan jag släpper upp dig"


Brukar inte ofta träna ben i shorts så därför har jag inte visat benen så många ggr, så...
eftersom det är midsommar kan jag bjuda på något nytt!
Efter gårdagens pass för axlar drog jag ner byxorna för en benbild :)

Här har ni benen med lite drygt ett års mellanrum...


             Mars -07                                               Juni - 08


Tack P-A fast det har gjort ont !!! och tack till kritikerna, ja Hämtar alltid positiv energi ur ALLT ;)
Är dock varken nöjd lr klar på långa vägar, det kommer mer,har  lovat mig själv allt lr inget detta år som jag skrivit tidigare.




TREVLIG MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!!!!!!!!

Kram
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Fyfan vilka ben!!!!!!! dom har växt bra som fan!:)

Nu gjorde du mig hungrig, såg riktigt smaskigt ut=) hare det fint Johan och en trevlig Midsommar!!!!!

2008-06-20 @ 13:38:33
Postat av: Robin

Grymt bra förbättring! Fy fan vad bra jobbat!!

2008-06-20 @ 15:44:56
URL: http://robin.blogg.se/
Postat av: Seb

Tja Johan. Har en fråga. Kör du ibland någon vilovecka lr nått?? ha de bra!

2008-06-20 @ 15:47:13
Postat av: Holge

De där benen har du lyckats bra med ! Trevlig midsommar Johan =)



Mvh

2008-06-20 @ 17:51:06
Postat av: Victor

Sjukt bra förbättring Johan! Trevlig midsommar=)...men kom tillbaks med fler grymma pass, fett insperarande blogg=)

2008-06-20 @ 18:24:06
Postat av: Sofia

Johan, det är så skönt att vara hemma hos dig...



Kommer till sthlm och blir mött av dig och rosor =) när jag gått av tåget.

Så kommer man hem till en skinande ren och fin lägenhet... Det är du det!!



Du är helt otrolig som fixar diet och träning + precis allt annat som hör till vardagen samtidigt, helt själv!!



(Nästan så att man vill att det ska finnas något lilla jag kan hjälpa dig med)



...tänker på dig varannan minut där i Norge...



Du inspirerar även mig!!



2008-06-20 @ 20:37:53
Postat av: Ederer

Emilio!



TAck mannen! Har prioriterat dem mycket och förhoppningsvis har det kanske hjälpt lite? får se på dagen D =)



Hoppas du oxå hade en lyckad midsommar!



MVH

2008-06-21 @ 16:56:47
Postat av: Ederer

Robin!



TACK!!!! jag hoppas de är något bättre detta år alla fall, har jobbat så hårt jag kan alla fall!



MVH

2008-06-21 @ 16:57:42
Postat av: Ederer

Seb!



Jodå jag brukar ta 1-2veckor helt ledigt varje sommar! riktigt skönt att tänka på annat ibland oxå! både för kroppen och själen!



Var inte rädd för att vila ibland! sen kommer du tillbax ännu starkare ska du se ;)



MVH

2008-06-21 @ 16:59:12
Postat av: Ederer

Niclas "holge"!



TACK kompis!!! hoppas även din midsommar var härlig!!

( kul att du tyckte benen blivit lite bättre!)



Vi hörs!

2008-06-21 @ 17:00:10
Postat av: Ederer

Victor!



TAck för orden! hade en tervig midsommar! du oxå hoppas jag!!!



Jadå har kört ett pass idag och bilder kommer under kvällen!



MVH

2008-06-21 @ 17:01:19
Postat av: Johan

Sofia!



Kul om man lyckades göra dig lite glad:) och rosorna var inte så mycket...Men från hjärtat vettu! Du är värd allt fint!!



Mysigt att ha dig här...Även fast det bara är för några dagar...



PUSS*KRAM

2008-06-21 @ 17:04:37
Postat av: faogel

Riktigt bra förbättring av spirorna! :D

Gott och se.



Hoppas dieten flyter på bra. :)

2008-06-21 @ 20:37:02
Postat av: Ederer

Faogel!



TACK!!!! ska fortsätta att jobba med dem och övriga kroppen!



Dieten flyter på enligt planerna, ingen dans på rosor men det ska det inte vara heller :)



Ha de super bra!!

2008-06-21 @ 22:18:45
Postat av: Razmeister

Vilken skillnad på benen, är dom inte ikapp nu så vet jag inte.

Kan ju inte bli annat än grymt detta!

2008-06-22 @ 14:50:18
Postat av: Ederer

TACK jättekul att höra!!! , har lagt om benträningen ganska rejält från tuuuunga vikter till lite lättare med bättre kontakt och massa fler reps, tror att det kanske har passat mig bättre...



grymt vet jag inte men ska göra så gott jag kan!



TACK IGEN!!!



MVH

2008-06-22 @ 14:51:27
Postat av: Razmeister

Jag "tror" också att det har passat lite bättre.

Vet inte om du skrivit det redan men när ska du tävla igen?

SM eller DC kanske?

2008-06-23 @ 00:06:11
Postat av: Ederer

Razmeister!



Generelt så tror jag överlag på kontakt framför vråltuuungt när det gäller träning...men alla e vi olika:)



Nej inte skrivit det än... jag väntar lite till med svaret då jag ej bestämt mig riktigt än ;)...



Men säger till i god tid innan det är dax!



MVH

2008-06-23 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0