Nationaldagen!

Började mitt firande med två timmar kardio på cykeln=)  sjuuuukt jobbigt att ta sig i mål idag, riktigt trött nu...
Vila en timme nu sen handla kesella och kyckling, hem ladda om inför kvällens armpass.

Åker ner till värmland i helgen för att träna två pass och titta på E-Type på borggården lördagkväll (nykter såklart) ,
kan vara soft att koppla av en sommarkväll och gå ut och träffa lite folk  när man fortfarande har krafter kvar till det=)
Får se om jag får sällskap av några Västerås byggare ner som var lite sugna på att hänga med!



bild från gårdagens axelpass, gick lite halvsegt, MTG galan`s pumpande satt kvar i kroppen...



Morgonens kardio cyklande... som sagt två snurriga timmar :D



Låt i Mp:3n under morgonkardio

Takida - Curly sue






Kanske ses på gymen lr statt i Karlskoga  i helgen!?


Trevlig helg ALLA!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Predator

På gymmet helt klart! ;) Blir det träningslagret för din del?

2008-06-06 @ 13:25:12
Postat av: Ederer

Predator!



Jag tänkte träningslagret imorgon och kanske Davids på söndag! ..Följer polarna med kan det va kul för dem att se lite olika gym!



MVH

2008-06-06 @ 13:27:57
Postat av: Anonym

hallå johan, jag är så stolt även om du är en del år äldre än mig, jag är så glad å dina vägnar =)

du är en riktigt motivations knippe ;) fantastiskt roligt=)



vettu min deff har gått lite ring rostlig, men jag börjar komma in i det, men min byggar dröm är så stark johan!jag ska upp på scen, jag är grymt motiverad

och du om någon vet när jag säger att jag gör det lite på mitt sätt, och min "mini" deff detta året går ut på att se vad jag ska jobba mer på,fundera på att inte tömma och ladda utan bara gå ner så mycket jag kan, men jag få se vad ja bestämmer mig för??



o jag tar varje chans att snacka lite me dom "äldre" lr dom stora som är inne i det hela =) och det är fruktansvärt kul att sitta och snacka om sporten jag,alltså..vad??

, såå kul =)

förlåt för min roman skrivning här, men ja har så mycket att säga =) hehe

kram

2008-06-06 @ 18:07:38
Postat av: FRIDA

det var jag som skrev inlägget här

2008-06-06 @ 18:08:54
Postat av: Anonym

Här har du sommarplågan nr1 Johan :)

http://www.youtube.com/watch?v=QoYtvjGkydk



Som alltid är det skoj att läsa den här bloggen, keep it up! :)

2008-06-06 @ 18:45:29
Postat av: Jeppe

Givetvis gjorde jag samma tabbe som Frida ;) Glömde skriva namnet ovan =)

2008-06-06 @ 18:46:11
Postat av: Haaris

Tjena johan, kan du inte komma förbi badhusets gym oxå :D?

2008-06-06 @ 18:55:43
Postat av: Ederer

Frida!



Grymt att du sliter och kämpar!!! smart och ta en diet och se vad som måste förbättras osv!!



Tack för dina ord=) Om man kämpar och följer sin dröm är inget omöjligt!



Ha en skön helg nu tjejen!



KRAM

2008-06-06 @ 20:43:28
Postat av: Ederer

Jeppe!



hahaha=) kul låt=) ...lite sjuuuuk men det ska de väl vara om det ska bli en sommar plåga=)



ha en grym helg!

2008-06-06 @ 20:44:45
Postat av: Ederer

Haaris!



Hur har de öppet där under helgen då? Kan inte lova att vi hinner men ska kolla med polarna vart de vill köra!



MVH

2008-06-06 @ 20:45:56
Postat av: Sebastian

Tja Johan =) Har bara en fråga angående drop set. När ni kört på en vikt och "droppar" till den andra, hur mycket sänker ni i vikt då ungefär? Ha det gott!

2008-06-07 @ 09:05:29
Postat av: Mike

Halvseg... stark som en oxe skulle jag säga. Du har inte bara packat på dig massa "massa" utan du har rejält med krut i musklerna också. Skönt att se. Lycka till med dieten

2008-06-10 @ 12:12:46
Postat av: Ederer

Mike!



Tack för orden! jag kämpar på!



trött/snurrigt värre några dagar, inte orkat blogga...men krafterna är påväg tillbax=)



Jag ger alltid vad som är max för dagen, mer kan man inte göra! men hoppas på lite nya krafter från han där uppe snart =)



Kör hårt och ha de gött!!!!!

2008-06-10 @ 16:11:24
Postat av: Ederer

Sebastian!



oj svår fråga?? beror ju på vilken muskel som tränas osv.. ibland kan det bli så mycket som 50% skillnad på ett dropp..men beror som sagt på vilken muskel!!



MVH

2008-06-10 @ 16:15:54
Postat av: Emilio

Uppdatera Johan, jag får abstinens!!

2008-06-10 @ 18:45:55
Postat av: Ederer

emilio!



Det kommer uppdateringar senare ikväll lr imorgon förmiddag! (haft några riktigt tuffa diet dagar och inte orkat annat än träna och vara hungrig, snurrigt värre :D )



MVH

2008-06-10 @ 22:19:11
Postat av: Emilio

Haha, det förstår jag:)! Kriga på!!!

2008-06-10 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0