MTG AWARDS!

Det blev en riktig heldag igår! åkte iväg till generalrepetitionen kl halv ett på dagen och kom hem ca fyra morgonen efter...
Själva galan slutade vid midnatt men då drog efterfesten igång, där bla svenska kocklandslaget serverade Buffè! perfekt att man är på diet och bara kunde sitta och titta på när alla andra käkade gott :D :D

Jag gjorde fyra framträdanden och jag tror det var uppskattat, mycke jubel=) , fick tyvärr inte ta några bilder då MTG äger rättigheterna. Men TV var där och filmade och det ska komma en eftersändning framöver! (återkommer när jag vet datum) 

Vid mitt sista framträdande klämde Rene nyberg på mina bröst och s - f*n du har ju större än mig juuu* , mycke skratt i publiken! 
En annan kul grej var att Robert Aschbergs bord vann Proteinet och presenterna från GG, kan han behöva ;)

Har massa roliga bilder från efterfesten med mig och diverse celebrities, kanske kan lägga upp dem längre fram!


Några pics kan jag visa...

Hade min egen Loge där det stod...
image728

image729




Kunde bara ta en smygbild på formen inne på toan...
image730



Kul kväll och man knöt en del kontakter i mediabranchen, fick några erbjudanden på stående fot att medverka i diverse reklamfilmer och dylikt... Så byt inte kanal när det blir reklam ;) :P


Passande låt för gårdagskvällen... Party Like a rockstar - Shop Boys
 




Idag är det dock åter vardag och jag var uppe kl 08.00 för 1.5 timmars kardio , nu är det dax att panga axlar i gymet!




STORT TACK till min manager Philippe Lindström för all hjälp under gårdagskvällen!


Ha en skön kväll i det härliga sommarvädret friends out there!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Fyfan va brutal du är!! Kommer bli jäkligt bra det här, stor som fan!!

2008-06-05 @ 22:37:54
Postat av: Ederer

MATTI!



Tack!!! Vi får se vad som blir kvar vid tävling, bara dietat i ca 2veckor än, många veckor och kilon kvar att plocka =)



Ha en grym helg!

2008-06-06 @ 14:47:49
Postat av: Matti

Hehe, mjo, visst är det så. Ska även komma med lite kritik, bra eller dålig får du avgöra själv men tycker att du borde piska lite mer bröst, tycker dem ser rätt små ut jämfört med resten av kroppen. =)

2008-06-07 @ 23:14:36
Postat av: Ederer

Matti!



hahahahaha=) jag VET mina bröst är så små att de knappt syns alltid haft komplex för det, "skjortan är alltid tom upptill" :P P:



Kör hårt!!!!



MVH

2008-06-08 @ 03:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0