Familjen går alltid först...

Visst är det så!

Jag har mina mål och drömmar som jag kämpar för varje dag just nu.. Något jag verkligen vill men samtidigt måste man offra ganska mycket under resans gång, jag har och kommer förmodligen inte att hinna träffa min familj under hela sommaren.

Tycker absolut att man ska ha drömmar men även kunna ha distans till det!  viktigt att inte bli för enkelspårig utan även se sin omgivning, personligen är jag glad och tacksam att min familj ger mig tiden att få göra det jag brinner för  varje dag.

Men jag skulle aldrig göra det utan dem bakom mig, skulle aldrig "gå över lik"  för att nå det jag vill, alltid minst lika viktigt att de nära och kära inte känner sig sidosatta lr bortglömda.. "Det finns inte på min livskarta"...

För den som lever endast för sig själv och inte ser andra ------ Dör också oftast "Själv"...


En dag som denna skulle jag betala mycket för att få ta en promenad och busa med farsans hund, ibland kan man inte fatta själv hur en sån liten varelse kan betyda så MYCKET(!?) , spelar ingen roll om det är fyra ben lr två..
Familj är alltid familj :)

Hoppas vi ses snart lille brorsan :)  synd att du inte kan läsa, men saknar dig!!!




Här har ni något...
som är TYNGRE och STARKARE än ALLA HANTLAR OCH MUSKLER I VÄRLDEN!!!!!!!!
(Känslor för sin familj)







Fokus och ner till gymet för att kriga en timme nu...

Min Familj... Tänker på er och Älskar er mest!!
///
Johan

Kommentarer
Postat av: geat big

skulle va kul att ha sån liten kisse miss !!!

2008-06-28 @ 18:23:10
Postat av: Julia

Fint skrivet Johan :)

2008-06-29 @ 16:42:58
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

Julia!



Tack:)



...Vi löser det där andra oxå ska du se ;)



Hör av mig när jag har tid över till V.



Ciao!

2008-06-29 @ 23:40:27
Postat av: Julia

tack vännen!



ja hör av dig så fort du kan..

vore guld..



take care !

2008-06-30 @ 18:16:25
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0