kvällen...

Tillbringade jag i gymet, lr en del av den alla fall!  Axlar och bröst stod på schemat, med 90% fokus på axlar och 10% på bröst.  axlarna fick stryk i ca 50min och brösten i tio min, körde bara fem set cable-cross för dem, allt för symmetrin :) alla övningar kördes med ett dropp...

Här kommer lite bilder från passet som några efterlyste!











Sofia som lämnat Norge några dagar för att fira midsommar tillsammans med mig körde ett grymt rygg och baksida axlar pass... Riktigt kul att se att trots mycket jobb i Norge har hon lyckats vässa formen ytterliggare sen vi sågs sist,  jättefin! och då har inte ens tävlings dieten/satsningen börjat!!! ;)



Efter passet snurrade det rejält i skallen efter lite drygt fyra timmars träning under dagen och väldigt lågt på kolhydrater..



Men den som ger sig in i leken får leken tåla :) helt okey för nu är fyra diet veckor avklarade :D :D





Kryper ner nu och vaknar till en skön ätardag och midsommar!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Inte så svårt att klara av allt när du hjälpt mig med ett kostprogram som verkligen fungerar och ett jättebra tränings schema :)



kram

2008-06-20 @ 12:34:06
Postat av: Richard B

Måste vara bra varmt i det gymet :D

2008-06-21 @ 11:01:02
Postat av: Ederer

Richard B!



Jo det är varmt där, kylanläggningen har varit trasig...

Men förresten!!! Blir det inte varmt på alla gym om man TAR I NÄR MAN TRÄNAR?!!...;)

2008-06-21 @ 16:54:00
Postat av: Johan

Sofia!



Same TEAM ALWAYS:)

2008-06-21 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0