Jag lever ;)

Haft några tuffa dagar med dieten och inte haft ork att uppdatera.

Det flyter på även om jag varit trött och mitt humör inte var på topp igår, men ni som gjort en tävlingsdiet vet att man kan bli riktigt låg vissa dagar...
Försökte att vila så mycket som möjligt mellan gårdagens pass! Men blir stor omställning från att vara två i hemmet till en, men allt går med lite planering, andas och lever endast träning just nu, men har mitt mål i slutet av tunneln!


från gårdagens morgon kardion 2timmar löpband med intervall löpning, svettigt & snurrigt värre mot slutet, sista halvtimmen var inte kul asså (!)






Gårdag Kvällens rygg och baksida axlar pass! (när jag har en jobbig dag brukar jag alltid dra ner kepsen så långt det bara går för att bara se det nödvändigaste och för att få vara ifred, I do it my way! )





Ska försöka uppadatera dagligen igen! men dietorken sviker mig ibland...

Kul att Sverige vann igår oxå!  spännande på lördag igen=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: FRIDA

jätte fint att du kämpar på Johan! precis som man säger keep your eyes on the prize =)

riktig "warrior" anda du har och det är härligt.

kämpa på nu....!!kram

2008-06-11 @ 11:18:11
Postat av: Micke

Fan mannen,, man blir verkligen inspirerad av dig, även om jag är hyfsat diciplinerad själv, så vill man ta i ett snäpp till när man kollar in din blogg.



keep up the good work!



//Micke

2008-06-11 @ 11:18:31
Postat av: Byggarebob

Gött och se att du leven mannen,vart lite orolig där ett tag=)Förstår att orken för bloggande tryter och allt focus och energi går till träningen.Ligger själv på 1700 kcl,2 tim cardio om dagen pluss gymträningen och lägre kolhydrat intag än någonsin.Så när det känns tungt är det najs och gå in och läsa din blogg för motivation och vetskapen om att man inte är ensam i diet bubblan.

Sen är det bara och fälla ner skygglapparna och köra järnet=)



When the Going Gets Tough, the Tough Get Going!!



2008-06-11 @ 12:22:32
Postat av: Jeppe

Grymt imponerad! Allt jag har att säga i detta inlägg :)



Keep it up!

2008-06-11 @ 13:35:50
Postat av: Ederer

Frida!



TACK TJEJEN för stödet!!!!!! Grymt!!!!



Kram

2008-06-11 @ 22:21:08
Postat av: Ederer

Micke!



Tack så mycket! kul att man kanske kan inspirera lite! , bara sätta upp ett mål och inte vika för något, med vilja och diciplin går allt mannen!!!



Go for it micke!!!



MVH

2008-06-11 @ 22:22:32
Postat av: Ederer

ByggareBob!



Jag lever=)

ger mig inte innan jag är i mål för denna gång!!!!



Har själv sänkt kollisarna 40gram i några dagar, det känns! men allt går lr hur!!



Du verkar ha en grym vilja! sånt imponerar stort på mig!! Inte många orkar vara hungriga och kämpa!



Keep it up mannen!!!!

2008-06-11 @ 22:25:51
Postat av: Ederer

Jeppe!



Tack så mycket! sånt känns grymt att höra när man sliter!!!



TACK!!!!

2008-06-11 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0