Extra extra...

Yes hade egentligen sovmorgon idag men vaknade och kände att en 1.5timme på löpbandet + lite mage skulle nog INTE skada :) 
Bara en och en halv timme är semester för mig :D ..Gick där och fullkommligt njöt med softa låtar i mp:3n


Blev visst 28 sekunder för mycket, bättre det än 28sekunder för lite, lr hur :) :)





Drog en bild efter, tom mage och tomma muskler :P






Ska in till stan idag och HITTA ett schysst armband i läder, blir tokig snart, varit runt i varje galleria utanför stan men inte hittat det "rätta"...
Viktig bit med assosiarer tycker jag, gör skillnad ;)




Trevlig Lördag!
Kanske återkommer senare med bilder från dagens pass, om någon på gymet har lust att fota lite(?)

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hallå johan!!!

håller stark med deej assosiarier gör skillnad. tjusigt med läder armband det passar deej =)



skönt att det flyter på man ser grym skillnad på dig =) jätte roligt! sånt härligt kämpande....=) 24 burkar kesella va härligt =) det e gott..!!



keep the spirit !! jag brukar kika in minst varannan dag så du vet att jag håller koll =)



may the force be whit you // kram

2008-06-28 @ 12:00:44
Postat av: Seb

Tjena! Du passar i tatueringar, men är det bara tribals du har?? Några nya på G? Ha de gott & Lycka till.

2008-06-28 @ 14:56:47
Postat av: Ederer

Frida!



Hej där:)



Javisst är det kul med stil!!!



Tack roligt att det syns skillnad!



hur går det för dig?

får skriva ett mail till ederer[email protected] och skicka ditt upplägg om du vill, vore kul att se, kanske kan ge något tips?! (fall du inte vill visa alla här)



Grymt att du följer mig, tack för stödet!



KRAM!



2008-06-28 @ 17:43:06
Postat av: Ederer

Seb!



Tack! jo har bara tribals 5st.. Gjorde alla i slutet av 90-talet, de är okey, kanske inget jag skulle gjort om det var idag men jag kan leva´med dem :) ..skulle va grymt STOORT att tattuera sina barns namn i framtiden... om man nu får äran att bli pappa någongång?!



Ha de fint SEB!!!!!!!

2008-06-28 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0