Det började bra alla fall :) ...

Uppe extra tidigt imorse för att hinna med mina 3timmar förbränning, körde 2.5 timme intervall löpning på gymets löpband och avslutade med fyra övningar för mage med massa set vilket tog  30min.

Hem och snurra upp hela lägenheten innan jag fått klart med allt som skulle med på resan, mycket att tänka på vid "diet utflykt" :)  , men efter någon timmes kämpande hade jag fått ihop allt (!)

Första stoppet blev willy`s för att fylla upp kylväskan med 10kg kycklingfile och 24st kesella burkar, så mycket mer behövs inte när bilen e full av  träningsrelaterade människor :P


Phillipe Lindström min manager från sportsmaster stod för notan ;)



 Kylväskan fullmatad... Mot färjan!



Men med en bil där två stycken ur sällskapet  är "diet låga" så är det inte alltid tidsplaneringen håller, när vi kom fram till hamnen såg vi precis färjan lämna kajen, nästa färja avgick ca fem timmar senare...


Så kan det gå ibland, vi tar nya tag en annan helg inom kort där målet är solklart.. I TID TILL FÄRJAN :D :D :D


En cola zero och lite frisk havsluft fick jag alla fall innan det var dax att vända hem till dietvardagen igen..






Va f*n ingen idé att klaga, gjorde ett tappert försök alla fall :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Haha, synd med färjan, nya tag nästa gång!



Fattar fan inte hur du orkar ligga lågt med kolisar och köra 3 timmar förbränning, hardcore är ordet!!!

2008-06-28 @ 01:00:12
Postat av: Ederer

Matti!



Ja man får göra det, men lite grinigt när man missar den med max 3minuter :)



Ja kardion är tuff och jag är inte kaxig när jag kommer hem kan jag säga, går runt i min egen lilla TRÖGA värld resten av dagen tills kvällspasset..



Men har mitt mål längre fram och gör vad som krävs... fast efter tävlingen är det som alltid andra prioriteringar i livet som gäller fram tills nästa satsning...man måste kunn koppla av emellan!!!



Sov gott :D

2008-06-28 @ 01:16:36
Postat av: Matti

Det har du rätt i, och tyvär är det ju inte alla som förstår det! =)



Sover inte! :D haha

2008-06-28 @ 01:39:58
Postat av: Anna

ser fint ut:)

kram

2008-06-28 @ 09:08:01
Postat av: vanessa

Jag blev kär i kepsen vart fick du tag på den ?

2008-06-28 @ 11:33:42
Postat av: Ederer

Vanessa!



Det du :P :P :P ...Om jag säger det kanske risken är stor att vi e två på gymet med lika keps sen?! :D



Hoppas dagens jordgubbar smakade ;)

2008-06-28 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0