Dags att växla upp en växel!!!

Imorse efter min morgon kardio kom en av gymets delägare fram och frågade  --- Hur orkar du? dag ut och dag in?  timme efter timme? Går du aldrig in i väggen???

Jag log och sa  --- Om "väggen" dyker upp(?) kommer jag bara gå rakt igenom den!!!

Absolut inte kaxigt menat från min sida(!) utan bara ärligt svarat, för det är den känslan jag har i kroppen! ni som känner mig väl vet att det är mycket som står på spel för mig detta år.

Jag har två stoooooora mål detta år
som jag vill uppnå..
Om de går i lås kommer min glädje och stolthet inte veta några gränser,
men inget är gratis..
För att komma dit är det bara kämpa,kämpa & kämpa som gäller heeeeeela vägen fram..

Därför är det dax att växla upp NU!!!


Från kvällens pass..






Gammal "kult" låt i öronen under passet...

"Fight ‘til you drop
never stop
can't give up
Til you reach the top

Fight ‘til the end
Cause your life will depend
On the strength that you have inside you


Try and you'll succeed
Never doubt that you're the one
And you can have your dreams! "

Joe esposito - You are the best







Take care*
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Dennis

Bra vilja som satan Johan. Även jag blir förundrad över hur du orkar dag ut och dag in. Men med den viljan kan du slå sönder sten. Iår lär du rocka loss på scenen, jag lovar !



MVH

2008-06-30 @ 23:32:58
Postat av: Ji

Fan asså, det är just så en krigare talar. Jag kan verkligen känna det du känner, smaken av blod oc järn, smärtan som dunkar på, men du bara står emot den, du krigar, du är en krigare. Här är det inget tal om att gå in i en vägg. Du kommer flytta ett berg med den viljan.



//Jimmy Jönsson

2008-07-01 @ 07:35:31
Postat av: Jimmy Jönsson

Fan asså, det är just så en krigare talar. Jag kan verkligen känna det du känner, smaken av blod och järn, smärtan som dunkar på, men du bara står emot den, du krigar, du är en krigare. Här är det inget tal om att gå in i en vägg. Du kommer flytta ett berg med den viljan.



//Jimmy Jönsson

2008-07-01 @ 07:36:30
Postat av: Byggarebob

Haha..fan villket skönt svar: Om "väggen" dyker upp(?) kommer jag bara gå rakt igenom den!!!

Så djävla grym inställning och attetyd du har.Med dit tänk och din tillgivenhet till sporten så kan du inte göra annat än stå på scenen och lyfta vinnar bucklan!

2008-07-01 @ 09:38:40
Postat av: Pappa

Tja "gubben"!Du vet att jag läser din blogg varje dag. Som stolt farsa känner jag dig nog bäst av ALLA. Med din envisa vilja (som du haft hela livet) Vet jag att du, inte bara går genom väggen, du river den också. Älskar dig!Pappa. VOV!VOV! Från Affeponken, Peace!

2008-07-01 @ 12:43:58
Postat av: Micke N

Du är verkligen en riktig inspirations/motivations källa, du är gett kämparglöd ett ansikte :)kul å följa dig! ha det gött!

2008-07-01 @ 12:51:45
Postat av: geat big

hur mycket pengar låger du på en månad under deffen bara nyfiken mvh geat big

2008-07-01 @ 14:17:19
Postat av: Jeppe

Fy fan va bra du är, så jävla kul att kika in här och se dig slita. Du motiverar än själv till tusen också så man orkar springa till gymmet själv under veckorna!



Lycka till i fortsättningen!

2008-07-01 @ 15:46:44
Postat av: FRIDA

hallå johan du är la för go. härlig inspirations "ordspråk" du har =) härligt att det går bra... jag vet att jag är tidigt ute men du får berätta när du ska tävla.. jag pratatr om tidpunkt =) keep the spirit... p.s fick du majlet ?? undrar pga jag har skickat fel tidigare majl e inte min starka sida..=)



may the force be whit you ... kram

2008-07-01 @ 16:27:05
Postat av: Ederer

Dennis!



Thanx! ... Har jag satt upp ett mål ska jag ta mig dit, finns inte annat :) , Kan lova dig att jag kommer njuta varje sekund på scenen och ska försöka rocka så mycket f*n det bara går!!!!



Ha de fint!!!

2008-07-01 @ 16:39:16
Postat av: Ederer

Jimmy J!



Sant det du skriver, vilja krävs verkligen för denna sport, här talar vi INTE om att vara "hungrig en timme" utan kanske ett halvt år, har man inte psyket gör man bäst i att satsa på någon annan sport!! men du och jag vi gillar det innerst inne lr hur broder :) :)



Såg några bilder på dig, du växer så det knakar mannen, kommer bli farlig nästa tävling!!



Må gott!!!

2008-07-01 @ 16:42:29
Postat av: Ederer

ByggareBob!



Tack för ditt stöd, grymt som alltid!!!!! :D



Jag är mer än nöjd om jag står där på scenen i mitt livsform! då har jag gjort allt jag kan, stolt oavsett placering!



Hoppas allt flyter på för dig!!!



Stay strong!!!!!!!

2008-07-01 @ 16:43:57
Postat av: Johan

PAPPA!!!!!!!



Blev väldigt glad när jag såg du skrivit, du betyder mer än ord kan beskriva! känner mig alltid dubbelt så stark när jag vet att ni finns, som ni alltid gjort hela mitt liv!



ÄLSKAR DIG PAPPA!!!!!!!!!!!



(vi tar en öl när jag e klar me satsningen, ser jag fram emot mycket!)

2008-07-01 @ 16:47:25
Postat av: Ederer

Micke N!



TACK VERKLIGEN!!!!! Och det är lika kul för mig att ni är så mååååånga som vill följa min väg fram!!



tack själv för inspirationen ni ger mig!!



All the best to you!

2008-07-01 @ 16:49:08
Postat av: Ederer

Geat Big!



Lägger inget, Gymgrossisten sponsrar med allt det dyra som bra protein, vitargo, kläder osv osv... Jag köper bara min kyckling och kesella :D



MVH

2008-07-01 @ 16:50:28
Postat av: Ederer

Jeppe!



Minst lika kul att du VILL kika in här, vänliga ord på vägen hjälper och motiverar mig lika mycket! TACK!!!



Kör hårt :D

2008-07-01 @ 16:52:00
Postat av: Ederer

FRIDA!



Heey Tjejen :)



Tack!



Neee inget mail har kommit? skickade du på posten lr hehe:) , skriv din mail adress här om du vill så ska jag maila dig istället, behöver du bara svara sen, kanske lättare :) ...



Hoppas allt är jättebra med dig och att du kör hårt;)



KRAM

2008-07-01 @ 16:54:31
Postat av: Ederer

FRIDA!



Jag har provat att maila dig nu, du får kolla om det blev rätt:)



2008-07-01 @ 20:20:47
Postat av: geat big

hur mycket våger du nu då ??? det ser jåvligt bra utt sen passar vi mørka killar båttre i muskler er sålv mulat kør hårt

2008-07-01 @ 23:46:58
Postat av: Ederer

geat big!



tack! jag vet inte exakt vikt, har form koll med coachen imorgon bitti, men väger ca 93kg, vägde runt 102kg vid dietstart för ca 5 veckorsen...



För mig så är det bara EN DAG som räknas, dagen på scenen!!! och då är ju alla BRUNA så ingen fördel där inte hehe :) :) ...

övriga dagar på året är det viktigast att jag och min omgivning mår bra, vill tjejen sova länge så gör jag självklart det framför morgon kardio tex..



tyvärr många som blir fanatiska och "fastnar" , kan inte koppla av... sån e inte jag!!!!



men nu e det krig!!!!!!!! fram till tävling :)

2008-07-02 @ 00:03:13
Postat av: Julia

lika grym på att tagga folk som vanligt :)

give me some of that, I really need it now :)



sköt om dig, men kör hårt!



J

2008-07-02 @ 00:09:23
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

Julia!



Thanx! såg ditt sms oxå! jag hör av mig ikväll!



Ha en soft dag;)

2008-07-02 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0