Dagen innan...

ÄTARDAG =) =) =) ...
Japp ni läste rätt(!) imorgon får även J.Ederer vara "vanlig" för en dag och äta precis vad han VILL!!!

Fick det glada beskedet av coach förut!  Han tyckte det gått såpass hittills att det var okej med en vanlig midsommar och allt vad det innebär! 
Mitt första "mål" med denna diet är en plåtning i Augusti, så en vanlig dag imorgon är inget hinder på vägen, slapp t.o.m. kardio imorgon, sovmorgon och god frukost med goda mackor, YES friends out there, jag klagar inte =)


Men denna dag började med 2.5 timmar på löpbandet + 30min mage...
svettades fint från 07.00-10.00
:P



Hem duscha, äta dagens frukost som bestod av 30gram havregryn, proteindrink, omega3 och multivitamineral paket.

Hade ett möte/träff inbokat med Team Gymgrossistens chef/ledare Roger Svensson strax efter, så det vara bara att få på sig kläderna och iväg till Gymgrossistens butik på Sveavägen för att möta upp Roger och stämma av så att allt flyter enligt planerna och enligt mitt kontrakt. 
Jag hade även bett om om en team jacka till mina morgonpromenader! Fick den och även andra tröjor som ska bäras vid mässor osv.

TACK ROGER!
det är ett stort stöd att ha dig om team leader och http://www.gymgrossisten.com  som huvudsponsor.


Team Gymgrossistens chef Roger Svensson och jag..



På måndag tänkte jag inviga jackan och ta denna diets första(!) morgon kardio promenad ute, hoppas att mina krånglande benhinnor håller denna gång.





Snart dax för kvällens pass axlar och bröst, vissa har efterlyst fler träningsbilder och självklart kan vi ta det!


Återkommer ikväll/ morgon förmiddag med bilder och rapport från passet!


Trevlig kväll ALLA!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Eric

Hej Johan, jag undrar vad du har för kosttillskott/märke ? Kämpa på med dieten & ha det bra :)

Mvh Eric

2008-06-19 @ 22:26:20
Postat av: Byggarebob

Ätardag=med bra skit=)

Passa på och njut av livets goda och flickvännen.

Ladda batterierna inför nästa vecka.Så du kan köra på hårdare än nånsin då.



Glad midsommar!!

2008-06-19 @ 23:06:08
Postat av: Ederer

Eric!



Tjena! Jag använder kosttillskott av lite olika märken , men bara produkter som säljs av gymgrossisten.com , mitt protein är tex från ON och mina omega3 från faring ... Alla märken som gymgrossisten är återförsäljare till har enligt mig bra och fullvärdiga produkter!



tack för stödet eric!!!



MVH

2008-06-20 @ 12:30:31
Postat av: Ederer

Byggarebob!



TAck mannen! du har rätt idag ska det fyllas på en del ;)



Detsamam till dig ha en GRYMT HÄRLIG MIDSOMMAR!!



MVH

2008-06-20 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0