Våran eftermiddag!

Efter kardion och frukosten packade vi en liten ryggsäck och åkte på en liten lagom "diet tur" till ett ställe kallat Näset i Karlskoga, skön promenad vid vattnet och en mysig liten fika, hunden fick bada vilket han älskar så alla blev nöjda!

Lite bilder från utflykten..




Min fika bestod av kesella, psyliumfrön och vatten :)

If always do.......


Två som betyder mycket :)


Hela ligan :P




Äta lite Kyckling och broccoli nu , blanda drinkar och PSYK UP för ett benpass!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

GAME ON !!! =)



Tack för alla tips du gav mig ! Har fungerat skitbra nu :) Känner mig starkare än någonsin !



Take Care

2008-07-16 @ 17:52:22
Postat av: Steppen



Steppen1983s avatar



Reg.datum: sep 2006

Ort: Madrid (España)

Inlägg: 516

Skicka ett meddelande via MSN till Steppen1983



Standard

Hej Johan! Länge sedan man skrev till dig men har varit in och kikat på din blogg. Allt verkar rulla på riktigt bra för dig och det glädjer mig, fick med BODY utgåvan där det var ett träningsreportage med dig som spanjorerna kunde få lite inspiration av(detta var i mars i år). Hur ser planen ut för detta år? Önskar dig stort lycka till med dina framtida satsningarn. ha det bäst. MVH cesse

2008-07-16 @ 18:05:22
Postat av: Haje

Tjen Ederer!

En fråga bara....varför kör du inte med EAA innan träning? Tycker du att wehy protte är bättre än EAA(ex.EsaPro) innan träning?

Hare Bra!

2008-07-16 @ 21:34:14
Postat av: Ludvig

Finns det inga tightare "toppar"? ;)

2008-07-17 @ 13:30:09
Postat av: Ederer

Holge!



Lungt! kul om det går bra för dig! (hör av mig under helgen fick pm)



MVH

2008-07-17 @ 15:29:56
Postat av: Ederer

Steppen!



Tjena det var ett tagsen! Hoppas allt rullar på för dig och att du tränar hårt!!



Kul att du hade med tidningen till spanien! Hur länge ska du vara där? för du har väl varit borta minst ett år nu va?!



Planen är att komma in förbättrad än förra gången på ALLT...får se om det kommer lyckas men jag ska jobba för det! 1tävling inplanerad i år!



MVH

2008-07-17 @ 15:32:56
Postat av: Ederer

haje!



Ja Esa pro är oxå ett "snabbt" fullvärdigt protein som passar fint innan träning! funkar säkert lika bra som whey 100 som jag använder, absolut! ,



en stor anledning till att jag valt whey 100 är för att de tänkt på ALLT när de gjort det, innehåller även fullvärdiga "produkter" för magsmältningen som gör det lätt för kroppen att kunna ta upp allt!



tyvärr långt ifrån alla leverantörer som tänkt på det i sina burkar...



Extra viktigt för mig eftersom jag har en känslig mage och haft "problem" med andra märken förut...



MVH

2008-07-17 @ 15:37:33
Postat av: Ederer

Ludvig!



Möjligt att det gör! men det var den "THIGTASTE" JAG fick på mig :D

vet inte om du upplevt känslan av att vara IFORM någongång?? men skönt! för vad du än sätter på dig blir det succè ;),



Du förresten grabben! skulle den sitta lika THIGHT på DIG??? ... ;)



2008-07-17 @ 15:44:25
Postat av: Cesse

Låter riktigt bra med din plan, håller verkligen tummarna för dig, du verkar vara så sund och smart, tycker du gör helt rätt att köra en tävling men att du gör allt du kan för denna dag, ska bli intressant att se resultaten. Ha en underbar helg vi höres av. Keep it up.



MVH cesse

2008-07-18 @ 09:22:21
Postat av: Ederer

Cesse!



TACK!!!!!!!!!!! :) ...jag satsar alltid helhjärtat när det gäller något, oavsett förhållanden lr träning :) , bättre att ge allt när det gäller än att göra saker halvhjärtat hela tiden )= ...En tävling med 100% fokus känns helt rätt för mig!



Detsamma ha en grym helg!

2008-07-18 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0