Tisdag kvällen!

... Alla fall delar av den spenderades på Träningslagret i karlskoga!
Körde ett Rygg (och extra biceps pass), kändes bra under passet och har så gjort den senaste veckan, tror kroppen är helt inställd på diet nu efter några veckors dietande och därav börjar återfå styrkan och trycket under passen, kul kul :)

Kvällen från start till mål!

Började som alltid med att blanda iordning före & efterdrinkarna till passet.


Let`s do this...

Innan jag flyttade förra året orkade jag knappt en reps med fullt mag i exakt denna maskin, idag gjorde jag 17reps i första setet med 15kg extra vikt uppe på magasinet, ett riktigt skönt kvitto på att träningen gått framåt under senaste året :)








8set extra biceps, högreps för max pump!






Två trötta men glada & nöjda på väg hem i bilen till en skön dusch ;)




Vi får se lite vilket gym vi dyker upp på imorgon :P ??!

Han en grym kväll :) det ska vi ha!
///
Ederer





Kommentarer
Postat av: Matti

Skaplig ökning! =D hoppas allt nu går vägen och inget börjar strula!

2008-07-15 @ 22:46:22
Postat av: FRIDA

gud va roligt att läsa trevligt med gym omväxling..jätte roligt att se att det går bra och att du inte helt har blivit couscous!!!



jag har ledigt denna veckan för jag jobbar ett på dagen till tio på kvällen så står jag i disken för en matsal där ca 1000st äter ( jag e helt körd...men man svettas och lyfter tungt ibland....ska bli så roligt på lördag då jag ska köra mitt pass.. (bänk på lör lr jag ska nog köra 2split lör sön så kan jag ge allt nästa veckan man blir så det e inte roligt utan gym men vet inte heller när jag ska hinna med det denna veckan =( jaja ..



ha det jätte bra johan och träna åt mig me är du snäll, kör lite vader åt mej med det behöver jag =)...hälsa sofia!!

2008-07-16 @ 00:16:27
Postat av: Patrik

Tjena Johan jag ser att det går framåt!! börjar få riktigt fina maskar hehe :D undrar bara vad du brukar ha i dina före och efterdrinkar? och när ska du svara på mitt mejl? haha hade bra och lycka till med ditt dietande så jag får se dig på scenen snart!!

2008-07-16 @ 03:38:50
Postat av: Ederer

Matti!



Jag det kändes faktiskt bra, får ju kvitto på att det gått framåt när man återvänder till sitt "gamla hem" och allt känns MYCKET lättare än förr :)



Tack, jag hoppas och tror att allt ska gå vägen ända fram, men ju mer fett man släpper desto skörare blir ju tyvärr kroppen, gäller att använda hjärnan och hitta en balans!



Ha en grymt soft dag matti!!!!!!!!

2008-07-16 @ 11:07:46
Postat av: Ederer

frida!



jaha ja:) men då får du ju kardio träning via jobbet alla fall hehe;)



Du får Köra hårt nästa vecka!! okey jag ska köra vader åt dig oxå, men det kommer göra ont, så var beredd på det hahaha D:



take care*

2008-07-16 @ 11:10:31
Postat av: Ederer

patrik!



Nu under diet har jag on`s whey 100 i innan drinken och whey 100 och vitargo i efterdrinken! , räcker bra med bara protein innan för att mata musklerna under passet, bara man tar drinken PRECIS innan man börjar lyfta.

(under off season har jag även lite vitargo i innan drinken, men inte mycket, blir bara "slö" av massa kolhydrater precis innan passet, bättre att fylla upp efter istället!!!)



tack för orden, ska kämpa på så ser du mig på scen framöver i år:)



MVH

2008-07-16 @ 11:14:29
Postat av: Ederer

patrik!



har nog tyvärr missat ditt mail då jag får väldigt många... men skicka igen ska jag försöka hinna svara när tid finns, har mycket just nu och krafterna varierar från dag till dag...



MVH (igen :P)

2008-07-16 @ 11:15:46
Postat av: Niclas

Du har en väldigt snygg tjej mannen!!!



En del har tur :D :D



Kör hårt!

2008-07-16 @ 11:17:47
Postat av: Jeppe

Ser riktigt bra ut Johan, Keep it up!



Kan gömma mig två gånger om bakom dig =)

2008-07-16 @ 14:58:22
Postat av: Anonym

Niclas!



Tack mannen snällt sagt, bästa är att hon är lika fin på insidan oxå :)



Sköt om dig!

2008-07-16 @ 16:48:51
Postat av: Ederer

Jeppe!



hahah TACK! men så stooor e jag inte, bara en liten mellanviktare :P ( iofs finns ett ordspråk jag gillar, kvalite före kvantite hehe! )



ha de gött jeppe!

2008-07-16 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0