Sending some love...


Till dig Sofia!  

Vet att jag har mycket nu med diet och allt men vill bara du ska veta att jag aldrig glömmer bort dig, tänker mycket på dig gosis och hoppas du trivs i Norge, jag är aldrig längre bort än ett telefonsamtal, kommer när som helst om det skulle vara något vettu... Inget är viktigare än att du har det bra...
"
I Will Never Find Another Lover
Sweeter Than You
Sweeter Than You
And I Will Never Find Another Lover
More Precious Than You
More Precious Than You
Girl You Are..
Close To Me You're Like My Mother,
Close To Me You're Like My Father,
Close To Me You're Like My Sister,
Close To Me You're Like My Brother
And You Are The Only One My Everything
And For You This Song I Sing...."


Du vet den här låten jag brukar spela för dig ibland...
Stämmer så bra in på vad du betyder för mig:)
 




Vi ses i Augusti när vi ska fota tillsammans, kommer bli kul :) kämpa på me allt !!!


kram kram
///
Johan

Kommentarer
Postat av: FRIDA

va fint skrivet johan =) Sofia är en lycklig lottad tjej (eller hur skriver man?) men fin skrivet =)

ska bara säga att ja har blogg nu .... den har inte kommit igång så bra men den kommer =) har börjat lite. så du vet. ha det jätte bra ock kämpa på nu.....komihåg "dagen" som kommer...så JÄTTE duktig är du. keep the spirit =)

KRAM

2008-07-03 @ 09:06:14
URL: http://motstorretider.blogg.se/
Postat av: Ederer

FRIDA!



Tack för orden:)

livet är för kort för att inte bry sig om de som betyder mycket för en!!!

Tänk ångesten att ligga där på dödsbädden och ångra att man inte sa det man kände till de som stått en nära i livet...



Kul med en blogg! lycka till med allt!!

2008-07-03 @ 13:16:11
Postat av: Sofia

♥ Vet du hur du førgyllde min kvæll i går, nær jag tog datorn i knæt før att læsa din blogg innan jag skulle sova!

Kan knappt beskriva den lycka jag kænner... Du betyder så mycket før mig!! Somnade gott till den musiken:)

Ælskar dig Johan! ♥♥♥

2008-07-03 @ 22:04:25
Postat av: Johan

Sofia!



Fint att du somnade gott, vill jag att du alltid ska göra såklart och det kan du göra sålänge jag finns,jag e alltid framför dig som du vet, oavsett VAD...

Nästa år åker vi ut och reser mycket och bara har kul tillsammans som vi redan planerat :) :)



KRAAAAM*

2008-07-03 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0