Ny vecka!

Började denna vecka ungefär där jag avslutade den förra :) med träning , morgon kardio 1timme löpband och 30min mage.

Ska strax ge mig ut i regnvädret för att handla kyckling.
Hade hellre stannat inne under täcket och kollat film fram tills kvällens pass!  Men va f*n maten handlar inte sig själv och matlådorna och matvågen fixar tyvärr inte att fördela portionerna själva........

Precis klar med morgonens magträning...



Låt i mp:3 under kardion..


Många gillar snabba låtar under kardiopassen...Inte jag... alltid lugna låtar, benen går av sig självt för tankarna är långt borta... I do it my way :)



Blev inga träningsbilder igår av den enkla anledningen att gymet var öde, ingen hade tydligen lust att träna en söndagkväll...
Bättre lycka ikväll kanske?!

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

Lifehouse (L) =9

2008-07-07 @ 18:48:28
Postat av: Julia

sååå bra =)

kul att läsa hur taggad du är johan, som jag sagt förut. hur går de med...föresten?

ledig ngra dagar nu iaf....



Kram

2008-07-07 @ 20:51:13
Postat av: Ederer

Holge!



Jag VET!! grym låt :)

2008-07-07 @ 21:59:44
Postat av: Ederer

Julia!



E både taggad och trött på samma gång:) får fördela energin till det viktigaste just nu, träningen hahahaha :D



Jag tutar när jag åker in i Storfors :P



Nee men seriöst, jag hör av mig! Lovar...



2008-07-07 @ 22:03:27
Postat av: Sofia

Va fin du är, min kämpe!!

2008-07-07 @ 22:05:23
Postat av: Johan

Sofia!



Hahaha:) fin o fin?..klockan 06.00 på morgonen efter 2timmars träning :P



Inte nyvaken alla fall, kanske ett + :D :D



Bäst av allt.. Kjelle är frisk igen så nu går morgon kardion verkligen av sig själv hahahahahahah:)



Nu ska jag bada lite, men ingen att krama i min famn under bubblorna idag heller........



Du! ska vi beställa lite kläder? hittat massa snyggt! ...Iofs... Ringer dig sen istället!



Somna inte ;)







2008-07-07 @ 22:51:38
Postat av: Sofia

Säger jag att du är fin så är det så!(naturlig skönhet kallas det)

Kul med Kjelle, he he!

Ååå... när det är sånt här ruskväder ute finns det inte mycket som slår ett bubbelbad, speciellt inte ett bad med dig!

Ja, ring sen...jag håller mig vaken till dess :)

Kram!

2008-07-07 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0