Min eftermiddag!

Åkte direkt efter kardion hem duschade och iväg på nästa grej, "jobbade" några timmar och resultatet kommer ni nog se framöver. 

Stannade på hemvägen till på stan för att chilla runt lite och fika med Raffe! 
Längesen jag var inne i stan faktiskt, tiden och orken har inte räckt till helt enkelt.

kanske lika bra det(?)

För som vanligt var man några kronor fattigare på kontot innan man kom hem...
Shopping missbrukare! men bättre det än "vanlig" missbrukare lr hur :nod


Några bilder från eftermiddagen,tar det alltid lungt, NO STRESS .


Fika (kaffe) Kungshallen på Hötorget.



Skönt i solen på Sergelstorg...Ingen stress :)



Har tränat sen -94 , men inte träffat många som tränar lika hårt som Raffe!
Dessutom en Gooo`& glaaad göteborgare :)



Mår riktigt bra idag:fun:sådana dagar svarar jag ALLTID i mobilen :smile-tb:





Vila en halvtimme på soffan nu, blanda drinkar och iväg för ett benpass på gymet!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Såg nice ut, smal du blivit i ansiktet! inte för att du va någon tjockis innan men du fattar.

Kriga på ! och det det riktigt bra

2008-07-09 @ 21:03:51
Postat av: FRIDA

heja johan!!!



va roligt =)fortsätt kämpa ..sitter o e stolt jätte kul att följa dig =) se upp för tågen var kul =) hehe... ha det bäst kram

2008-07-09 @ 21:59:08
Postat av: Ederer

Emilio!



Ja haft en härlig dag med mer ork än på länge, sådana dagar får man ta tillvara på för det svänger fort i dietvärlden :)



Haha jodå rund om kinderna var jag allt sista två månaderna innan dietstart!!!! när jag släppte maten fri och satsade på att lägga på lite massa innan diet... Men det var medvetet och nu ska det bara bli tightare & tightare både i ansiktet och kroppen!!!



Hoppas allt är bra med dig! fitness five i helgen? Synd att man missar det)= men orkar inte åka så långt...men nästa år!!!!!



Ha en soft kväll!

2008-07-09 @ 22:28:13
Postat av: Ederer

Frida!



Först och främst tack för ditt fina mail! och jag hoppas mitt svar kom fram?!



Haha jag lite humor finns det allt kvar :P ,trivs bäst när jag är glad och avslappnad! försöker inte komplicera saker utan tar det lugnt och tänker efter innan! ganska enkelt att leva då!



Jag kämpar vidare....LOVAR :)



Ha de så bra!

2008-07-09 @ 22:30:23
Postat av: Emilio

Ah, klart du orkar!! vore ju sjukt megakul att få skaka hand och växla några ord med sin stora förebild:)! Men jag får terra dig i stockholm om någon månad! haha hare skitbra!

2008-07-10 @ 06:06:13
Postat av: Ederer

Emilio!



Tack för orden! ,



ja du är välkommen att svänga förbi och hänga med på ett pass om du är i sthlm vettu!! det löser vi inga problem!



Ha de grymt bra du oxå!

2008-07-10 @ 11:41:11
Postat av: FRIDA

hallå johan (roligt mag pass du skrivi =)



nää faktiskt inget svar, jag säger som dig ,har du skickat det på posten eller ??hehe



gött att du kämpar vidare=) då har vi en DONE DEAL!

ha det jätte bra =)

2008-07-10 @ 16:56:41
Postat av: Ederer

Frida!



Tack! Kör den rundan varje morgon brukar ta ca 25min.. skön pump i magen efter!



Hmmm...ska göra ett nytt försök snart då! när krafterna finns, eftersom du skrev så låååångt mail kan ju inte jag vara sämre:)



Sköt om dig!

2008-07-10 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0