Haft fullt upp )=

Som sagt haft fullt upp några dagar, men nur har alla åkt och jag är åter själv hemma;) , så till alla er som mailat och frågat efter uppdateringar, det kommer med start imorgon! 

Har idag varit och tränat på sthlm`s (enligt mig) häftigaste gym med mest känsla(!) skön blandning av äkta hardcore men oxå en fantastiskt fin stämmning och en härlig mix av elit till motionär!  TACK BELLA!!!  för att ni finns och driver gymet av kärlek till träning och inte dras med i någon "sats våg" , såna gym finns det redan för många av.....


http://www.bodyfitnessgym.se/ 


(ett måste att testa för alla som verkligen älskar träning!!! och inte ser det som en "modegrej", ni vet såna med "snyggast på löpbandet med dyrast kläder mentalitet", sådan prestige finns inte där, på Bodyfitness kan man bara koppla av, träna och må bra!)

Vi hade med kameran men tyvärr så hade jag glömt ladda den, men bättre lycka nästa gång!


Allt rullar på som det ska och jag fick även imorse tummen upp av coachen vid formkollen, går fortsatt framåt från vecka till vecka :)
Målet är en mycket bättre form än sist....fortsättning följer.......




Lovar mer uppdateringar igen med start imorgon!

puss&kram :P
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: jocke

Härligt och se dig i bandhagen igen. Gick ut precis när du kom in! Såg bra ut :) fortsätt så.

2008-07-23 @ 02:14:11
Postat av: geatbig

Ederer en liten fråga va har du för arm månt dom ser sjukt stora ut lycka till mvh geatbig

2008-07-23 @ 07:37:48
Postat av: Janne

tjena! är ingen fråga som har nånting med ditt senaste inlägg att göra utan mer allmänt, vars hittar du alla snygga jeans som du har på endel bilder? mvh Janne

2008-07-23 @ 15:11:45
Postat av: Ederer

Jocke!



Tack för orden:) Jag kommer träna där hela Augusti som det ser ut nu... Du får komma fram och hälsa nästa gång, sånt är bara roligt!



Kör hårt!

2008-07-23 @ 23:06:12
Postat av: Ederer

Geatbig!



tack! ja mina armar har alltid svarat okej på träningen...

De är exakt 50,4cm mätte nyss för din skull:) det är jag nöjd med för att bara vara en liten -80kg`s kille :)



Take care!

2008-07-23 @ 23:08:17
Postat av: Ederer

Janne!



Jag gillar att ha lite annorlunda jeans osv, tråkigt med samma som alla andra.



så handlar aldrig på "vanliga affärer". Har inget speciellt ställe utan brukar ta tid på mig när jag shoppar för att hitta det som ingen annan hittar :D



Men en affär som jag kan rekomendera är Gateone i Gallerian i stan i sthlm, finns massa snyggt och lite ovanligt där! dyr affär dock, men kvittar ju om man vill ha lite "stil" på grejerna hehe!



Ha de så bra Janne!

2008-07-23 @ 23:13:43
Postat av: Tim Aronsson

Nu kör vi mannen! Letar musik som faan till dej för att förgylla med nått .. Miss ya, och SNART drar vi och drar hem heeela skiten! Puss

2008-07-23 @ 23:17:07
Postat av: Ederer

Tim!



Ja grymt när du skickar bra låtar på msn, du kan ju min smak :P Tack för stödet, en bra kompis som bidrar med det du kan, sånt glömmer jag INTE!!!



Lovar gasa järnet för nu brinner det inom mig!! får vi se sen hur det slutar...

2008-07-23 @ 23:18:38
Postat av: geat big

80kg med 50 cm runt armarna fy fan stark jobbat ja har också lått för armar har ca 51cm runt mina fast ja väger 123kg det er ca 20 kg som ska bort till april vill ha fin krop till nästa sommar ju lycka till håller tumarna för dig ederer

2008-07-23 @ 23:30:53
Postat av: Ederer

Geatbig!



allt går bara kämpa mannen!! 20kg är inget bestäm dig och kööööööööör bara;)



TACK FÖR STÖDET!!!

2008-07-24 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0