Fyllt upp skafferiet!

Efter morgonens kardio svettande och lite frukost bestående av 30gram havregryn och 50gram protein åkte jag in till min sponsor http://www.gymgrossisten.com/  för att ännu en gång hämta ut lite kvalitativa produkter då det började bli tomt i skåpen hemma :) 
Såg även till att ett paket med lite GG prylar skickades iväg till en trogen blogg läsare som hjälpt mig en heldel!




Blev en sväng till beachen under eftermiddagen innan det var dags att åka hem och blanda träningsdrinkar och bege sig till gymet!

Måste nog erkänna att jag är en stark kandidat till "fulast fighting face på gymet när han tränar"  priset... Hahaha men det bjuder jag på :P den som är snygg  och torkar svett pärlor i pannan under passet tar inte i ordentligt ;)


Armträning, blod, svett, tårar och FULA MINER :D :D




Dropp set.....


Gör ONT...









Fredrik en riktigt schysst kompis som tränar hårt  slet oxå med sina armar i värmen,  ska fortsätta "tjata" på honom tills han drar igång en tävlings satsning :P  han har absolut diciplinen som krävs!



Imorgon ska jag prova denna diets hittills tuffaste morgonkardio, ska jag vara ärlig var det jag själv som bad coachen om 3.5 timme kardio imorgon bitti, vill se om jag fortfarande har "det i mig"  från förra dieten?? eftersom jag som längst satt 3.5 timme i sträck på cykeln då... 

kommer kliva upp på cykeln 06.00 & kliva av den 09.30
... Kul med utmaningar och skam den som ger sig:nono:

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: geat big

hahah det sant som du såger det handlar om vilja som få måniskor har her i sverige trännnar hårt en vecka sen super varje freda o lörda sen er dom så jävla svart sjuka på dom på gymet som växer och lever enbart för den her livs stilen i love it utan den skulle ja va helt bäng i skallen kört hårt nu mvh geatbig

2008-07-26 @ 02:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0