Formkoll!

Tidig morgon och sen natt innan, ingen bra kombination)=  

Hade svårt att sova inatt pga av hunger, fruktansvärt hungrig, låg där och vred mig fram och tillbaka, somnade runt halv tre tror jag... Klockan ringde 05.00!  bara att ta sig upp och iväg, 05.30 stod jag på löpbandet för morgonens kardio-
Löp intervaller 2 timmar. 

Coach hade beställt formkoll och halv åtta, precis när jag var klar med kardion dök han in i gymet, punktlig som vanligt :)

Det vara bara att skaka rätt den något snurriga skallen, torka av svetten och av med kläderna :P

Han tyckte att det går åt fortsatt rätt håll med en bra fart! , jag har ju lovat några bloggläsare lite bilder från formkollen, så jag får väl hålla det jag lovar såklart :) ....MEN... Bilder blir ofta missvisande tyvärr, ljus och blixt gör att det inte blir riktigt rättvisa bilder,

Coach P-A sa  -- Det ser väldigt mycket bättre ut "live" än på bilderna i kameran, ljuset förstör mycket av formen.

Ja,ja strunt samma, det är bara EN DAG som räknas , den på scenen ;)


Lite skillnad kanske det syns alla fall??? , har ärligt talat svårt att se sånt själv??? ser ingen skillnad på min kropp NU och för fem årsen, men tur att kanske andra gör det och kan påpeka det för mig...
Coachen blir lite irriterad på mig ibland för jag är så negativ & självkritisk mot mig själv, men det är väl så?! Man blir aldrig nöjd själv...Förrän man är bäst....


100kg -vecka 1   (dietstart)                   95kg -vecka 5     (idag)




Får väl återkomma vid nästa formkoll om några veckor och hoppas att det kanske hänt ytterliggare något?


Fick mitt upplägg för närmsta veckan också, lite semester känns det som :D , några dagar med "bara" en timme kardio morgon . Feels like in heaven :P




Ska kämpa med formen alla fall, det lovar jag!!!!!!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: geat big

det ser bra utt vika lår såna vill ja ha ska fan köra sten hårt ben pass om en timme kör hårt ja har en dröm med att stå på scen 2009 mvh benedicto

2008-07-02 @ 14:46:03
Postat av: Matti

Fasen va stor du är, benen ser bra ut!

2008-07-02 @ 15:50:20
Postat av: Filip

Det ser bra ut det här!! Roligt att se när allt är klart sen vet det kommer se grymt ut med din inställning!

Du har inga bilder sen du var i en annans ålder 17-18 år eller lite äldre? det hade varit riktigt kul att se.



MVH: Filip

2008-07-02 @ 20:09:42
Postat av: David

Riktigt köttig!!!!



både jag och många andra ser verkligen fram emot att få se dig på scenen igen, minns din förra tävling! Bland det bästa fria programet jag sett, det var stor show!!!! Taket nästan lyfte sig när du var klar av allt jubel!!!



Fortsätt slit på, du är en vinnare!

2008-07-02 @ 21:17:41
Postat av: Ederer

Geat big!



Tack! har jobbat arslet av mig med benen sista året, förra året var de min sämsta muskelgrupp...



ALLT GÅR ATT ÄNDRA BARA MAN HAR VILJAN!!!!!



Ge järnet så ska du se att din dröm blir verkighet, gäller bara att tro på sig själv och kämpa!



MVH

2008-07-02 @ 21:33:50
Postat av: Ederer

Matti!



Tack för orden! Väldigt kul att höra om benen då de var min absolut sämsta muskelgrupp förra året, släpade rejält efter...



I år ska jag komma in både större och hårdare på scen, det löftet sviker jag INTE!!!



Kör hårt nu Matti!

2008-07-02 @ 21:36:16
Postat av: Ederer

Filip!



Tack!!! Har lovat mig själv toppform denna gång, finns inte annat... större och hårdare...



Jo jag har faktiskt en bild från jag var exkat 17år, ska bara leta på den så kan jag lägga upp den senare ikväll åt dig!



Take care*

2008-07-02 @ 21:37:53
Postat av: Ederer

David!



Härliga ord, glad jag blir:) :) ...Ska göra mitt bästa hela vägen fram till scenen! och törs nog lova mer show detta år, ska njuta och ha kul ;)



Tack igen och ha de så bra!

2008-07-02 @ 21:39:48
Postat av: Matilda

snyggt o bra ben!

Alla linjer,markeringar och separationer ser "djupare" ut.

2 tim morgonkardio (!!)? duktigt!

2008-07-03 @ 11:32:09
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: Ederer

Matilda!



Tack:)

långt kvar till tävling än så vi kommer hinna, jag följer bara planen som coach lagt upp..



2timmar är okey! värre förra dieten när jag fick köra 3.5 timme i sträck ibland.. men inte bråttom denna diet som tur är :D



Ha en toppen dag!

2008-07-03 @ 13:09:58
Postat av: Byggarebob

Känner igen det där med och va självkritisk=)det är nog både på gott och ont.Är man aldrig nöjd så strävar man ju efter att bli bättre och sliter hårdare.Men du borde allt ge dig själv lite cred för allt jobb och tid du lägger ner.Stor skillnad på bilderna från diet start till nu och det på ynka fem veck.Så ge dig själv en klapp på axeln och kän dig riktigt nöjd med som veckorna och du vet ju att det kommer och se änu bättre ut om ytterligare några veckor.



Må väl i diet bubblans dimma=)

2008-07-03 @ 14:17:14
Postat av: Vanessa

Ha en grym helg ;o) formen är bättre nu och kommer bli ännu bättre

2008-07-03 @ 14:32:05
Postat av: Ederer

Byggarebob!



du har rätt som alltid! :) ska försöka se min utveckling lite mer ur positiv synvinkel framöver! men kommer absólut inte slå mig till ro innan jag är i mål!



Tack igen och jag hoppas oxå att det hänt ytterliggare om några veckor till!!



ha en bra kväll!

2008-07-03 @ 17:54:47
Postat av: Ederer

Vanessa!



Tack detsamma och Ja formen SKA bli ännu bättre!

2008-07-03 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0