Det gick :)

klarade 3.5 timme i sträck på cykeln imorse och till min förvåning gick det ganska lätt, var en period just efter 2timmar som var lite jobbig men sen gick "benen av sig själva" sista biten i i mål!  Skönt att veta att det fortfarande går fast man har blivit äldre sen förra dieten hahaha :P

Resten av dagen fram till kvällen har spenderats på beachen med Annika och Fredrik,  vi åkte och köpte oss varsin solstol och en kylväska, i med uppvägda matlådor sen var dagen i solen räddad :)

För att kunna prestera sitt max varje dag gäller det att mellan passen kunna koppla av tänka på annat och bara ha kul!!! Distans och balans som det så fint heter :D


Annika och Fredrik:)



Skönt i solen... Sagt det förr --Ingen stress hos mig!




Kastar lite freesbee :D  ...Härligt skönt i vattnet en dag som denna!!!



På väg hem utvilad och full av energi till kvällens ryggpass!




Jag mår mycket bättre denna dieten än förra, har lärt mig att kunna koppla av emellanåt och BARA tända elden & koppla på full fokus när det verkligen gäller...under passen!!!
Bli fanatisk 24/dygn leder bara till stress och mycket sämre resultat kan jag lova!


Men nu är det dags att koppla på fokusen... träning om en kvart!


Underbar dag :) önskar er en skön kväll, ta hand om de som står er nära!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Wande

Tjabba! Härligt att se att du är i god form, dieten har verkligen satt sina spår! Jag har precis kommit hem (har varit ute och rest) och tänkte börja träna igen på allvar, har du några tips på bra kosttillskott eller är det äta, träna vila som gäller hehehe?

Funderade på BSN Cellmass och No Xplode, självklart dricker protein drinkar på dagarna och gainer efter träning. Tack!!

2008-07-26 @ 23:33:02
Postat av: Matti

Hunk-Johan på beachen! ;) Får du många blickar när du är ute och vandrar? :D

2008-07-26 @ 23:52:08
Postat av: Robban

Hörde av säkra källor igår (någon viskade det i mitt öra på gymet) att hetaste bruden på beachen var ivrig som fan på dig ;) Så var ärlig på Mattis fråga innan kingen!!



Hör av dig om du har tid över,styr vi något, längesen man såg dig nu......



2008-07-27 @ 13:24:44
Postat av: Holge

Riktigt snygga brillor har du =) Och tack för att du fixade med paketet :) Börjar ta slut här hemma nu xD



Sköt om dig så hörs vi!

Mvh / Niclas

2008-07-27 @ 14:10:03
Postat av: Ederer

Wande!



Tack för orden:) jag gör så gott jag kan varje dag och hoppas på god form vid dagen som gäller... den på scen!



Kan inte säga något om de produkterna? aldrig använt... Jag tror inte på mirakel...gå till gymet och slit arslet av dig vid varje pass så kommer resultaten som ett brev på posten!!!



Jag kör bara med kolhydratdrink (vitargo, malto lr gainer) och protein pulver under off season! Lägg pengarna på det och ät bra mat är mitt råd!



Ett annat tips nu i värmen är att salta ganska mycket på maten! hjälper till att hålla vätskan i kroppen så du kan träna hårdare! mycke som rinner ut och man känner sig matt i värmen annars )=



MVH och hoppas din resa var kul:)

2008-07-28 @ 00:42:18
Postat av: Ederer

Matti!



Jag är ingen man av stora ord,är alltid mig själv och för mig kvittar det om personen väger 120kg muskler lr 58kg otränat:) Insidan alltid viktigast!

men får väl erkänna att visst märker man väl att man får blickar....Men det bjuder jag på :P



MVH

2008-07-28 @ 00:54:52
Postat av: Ederer

Robban!



hahaha så kanske det var...MEN ointressant...Jag var där för att bada inget annat :D



Klart jag ska höra av mig, får vi dra en AIK match lr nått!



Ciao!

2008-07-28 @ 00:58:52
Postat av: Ederer

Holge!



TACK! det är Armani och jag är nöjd med dem! man slipper få solen i ögonen hehe :D



Lungt! håller alltid vad jag lovar även om jag är lite diet trög just nu :P



Ha det så gott!

2008-07-28 @ 01:02:11
Postat av: HTP

Johan,



Du uppvisar en fantastisk karaktär och verkar samtidigt vara en riktigt bra människa. En perfekt ambassadör för Gymgrossisten!

2008-07-29 @ 12:30:09
Postat av: Ederer

HTP!



TACK så hemskt mycket!!! Dina ord värmer extra i värmen:)



Alla har fel och brister, ingen är perfekt, men försöker man se saker på ett positivt sätt istället för ett negativt är det ganska enkelt att leva!!!



Bemöta andra som man sjäkv vill bli bemött är en självklarhet hos mig!



Ha de gott i sommarvärmen!



MVH

2008-07-30 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0