Vilken dag!!!

Torsdag min sedvanliga "massage dag" , klädde på mig och gick ut med lite halvtunga steg, (vet innerst inne att massagen kommer ge "stor skillnad"  och på sikt kommer det finnas mer utrymme för musklerna att växa i! ) Hur man än vänder och vrider på det till sin fördel kommer man inte ifrån att en timmes massage gör ont, riktigt ont!!

Nu snackar vi ingen sån här massage som tanterna på syjuntan åker iväg på i kombination med spa behandling och god middag=)  ... Här snackar vi vassa armbågar in i ryggen så mycket f.n det bara går =)

Hur som helst massagen är bokad till kl.12 varje torsdag och jag kommer infinna mig där den tiden varje torsdag, skulle aldrig falla mig in att avika minsta lilla från planen för årets satsning, NO WAY!!

Nu till det roliga, på vägen till massagen hann jag med att få två besked som betyder så oerhört mycket och som gör mig väldigt stolt och glad inombords!!!  Något som jag kämpat och drömt om länge...
 
Först ringer Roger Svensson från gymgrossisten och meddelar att mitt kontrakt är klart!!! ett bra kontrakt som kommer ge mig möjligheten att verkligen satsa järnet detta år, TACK GYMGROSSISTEN!!!



Sen detta!!!


image171



Vilken toppen dag!!! (och allt händer inom loppet av en kvart)

Om massagen gjorde ont???? Jag njöt hela tiden=)


En tacksam, stolt och glad=)
/// Ederer


Kommentarer
Postat av: David Näslund

Grattis mannen! :) du är en stor förebild för många, fortsätt kämpa :)

2008-01-25 @ 09:26:02
Postat av: Ederer

Tack David! Kul att höra=) ,Jag ska kämpa på!!

...Utan stöd och vänliga människor i sin omgivning kommer man ingenstans,så stooort TACK för stödet!!

Sköt om dig!!

2008-01-25 @ 11:42:21
Postat av: Emilio

Grattis:) längtar redan till nästa nr av
body dimper ner i brevlådan:) kör hårt!

2008-01-25 @ 12:52:35
Postat av: Björn

Grattis Johan, det är du verkligen värd! Ska bli sjuk kul att följa dig under året och väntar med glädje på nästa nummer av body, dina biceps är "freakvarning" på :D
Nu ska man själv gå ner halvrisig till gymmet och köra, bara bita ihop ifall man ska lyckas lika bra som dig! ;)

2008-01-25 @ 17:35:49
Postat av: Henrik

Tycker jag känner igen snubben med skivstången :O

Hehehehe, tur att de flyter på för vissa av oss iaf ;)

2008-01-25 @ 19:22:40
Postat av: Ederer

Emilio, Björn och henrik!!!
Jättetack!!! Allt går bara man tror på sig själv o satsar lite!

Hoppas era pass under kvällen gick bra!!

Ha en trevlig helg!!! ät mycket gott o kör hårt=)

mvh!

2008-01-25 @ 23:09:35
Postat av: Henrik

Trippeldrop för axlar är aldrig fel ;)

2008-01-25 @ 23:32:25
Postat av: Ederer

Trippeldropp e livet=)
för att vi we love the pain le hur!!!
==)))

Sov dax här, tuuung rygg imorgon, självklart me trippeldropp eh he=)

2008-01-25 @ 23:39:57
Postat av: Henrik

Vill se dig köra trippeldrop i mark o superseta chins me trippeldrop :D

2008-01-26 @ 00:11:02
Postat av: Tim Aronsson

Grattis brorsan!

2008-01-26 @ 16:33:40
Postat av: ederer

Tack Bror!!!

2008-01-26 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0