Sofia

Vissa dagar stannar man upp och tänker efter lite,idag är en sådan dag, livet är för kort för att gå runt och tänka saker som man sedan håller inom sig.. Hur ska personen ifråga då veta vad man egentligen tycker och tänker??

 Mitt liv mycket går ut mycket på planering, laga den maten då, väga den drinken då, ät den kycklingen då osv...hur man än vänder på det så tar det mycket tid, tid som du ger mig varje dag och det betyder oerhört mycket!

...Igår när jag kom hem sent och du låg där nerbäddad i soffan med pyjamas, tänkte-- Jag har världens mysigaste tjej!!!
image184





ÄLSKAR DIG SOFIA..
image185


///Johan





(Ikväll är det bröst och axlar, vilade igår så nu är jag riktigt laddad inför kvällens pass!!)




Kommentarer
Postat av: Vanni

Ja nu blir man glad när du skriver sånt Johan . Du har verkligen en grym tjej! Ta bra hand om henne det finns inte många 100 % bra tjejer därute som lever för kärleken.

nu ska jag iväg och träna
Peace brotha
Vannipanni

2008-01-28 @ 14:38:25
Postat av: Ederer

Tack Vanni!!

Nej hon är bäst!!! i mina ögon min lilla tjej=)

Hoppas passet gick bra och ni hade kul på "bilrallyt" he he =)

2008-01-28 @ 21:04:58
Postat av: David Frykman

Hej Johan, fint att läsa om din bekräftelse till sofia.
Första gågen jag kommenterar i din blogg och ser att Vanni varit här redan ha ha :)
ha det bra!
/D

2008-01-28 @ 21:54:21
Postat av: Ederer

Tjena David min vän!!

Tack! hon är min själsfrände!!

Hoppas du vill vara med på ett benpass på onsdag, vore grymt cooooolt=) kör vi så det ryker!

see you!

2008-01-29 @ 10:59:52
Postat av: S

Ibland känns det tydligt rakt in i hjärtat vad man känner, mitt hjärta gjorde nyss en trippel volt!!!=)

2008-01-29 @ 16:01:05
Postat av: Alexzandra

Oh how cute : )) känner ju igen er båda från träningslagret så jag kände att jag ville kommentera.

2008-02-04 @ 23:12:02
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Ederer

Hej där Alexzandra!

Va kul me en "hemifrån" =) Tack för orden!

Hoppas allt e bra på lagret och att inte Nicklas är alltför snurrig=)=) Tror han är född snurrig, tur han har Åsa som styr upp allt!

Ha det så bra och lycka till med din egen träning!!

mvh

2008-02-04 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0