Onsdag och Ben dax!

Haft en riktig slappar dag (läs ladda upp för ben dag så låter det bättre ha ha!) sett ut ungefär så här, frukost, soffan, mellanmål,soffan,lunch,soffan,mellanmål, och nu soffan igen=)

...Inväntar finaste tjejen Sofia! så vi kan åka tillsammans till gymet sen!  På mitt schema står det BEN, alltid en slags hatkärlek till de passen, lite ångest för jag vet att från klockan fem och en timme framåt kommer det göra riktigt ont!!! Hatar att "förlora" i gymet och vet att min vän är lika=) men som tur är så krigar vi i samma lag=)


image161
Ny låt i mp:3n **Eminem Till I Collapse** 




Får se en om "nya" låten stämmer lr ej?! ...Återkommer ikväll me lite svettiga pics från dagens benpass!


Go for it!!!
///Ederer



Kommentarer
Postat av: Holge ! ;D

Johan, du är fanimig den biffigaste jag har sett på läänge !! Keep it up ! :D

2008-02-02 @ 23:54:16
Postat av: Ederer

hellu Holge!! Och tack så mycket!!!! ska försöka att göra lite förbättringar i fysiken under detta år...Kanske funkar om man e snäll==)))

Take Care!

2008-02-03 @ 10:43:08
Postat av: Anonym

Haha , lycka till fan ;D Men , lite frågor bara.. Hur många reps/set kör du på varje muskel ? Och hur många muskler kör du på varje pass? Och hur långt blir ditt pass? =) Ha det fint ^^

2008-02-03 @ 14:21:19
Postat av: ederer

Jag kör alltid en timmes pass varken mer lr mindre. stora muskler som ben och rygg kör jag separat. armar körs ihop och bröst&axlar. Alltid 4set per övning ofta dropp på alla set. reps varierar mellan 6-15typ...

Tack för lyckönskningarna!

2008-02-03 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0