Nöjd!

...Är jag efter dagens benpass, 100%skärpning från förra benpasset var det som gällde och det gick som jag ville!

Framsida ben:
sittande lårcurl 5set* 8-10reps fullt mag + ett dropp till halva magasinet* 8reps
Benpress: 5set*6-10reps så tungt det gick, tog alla de vikter som var lediga
Hacklift: 5set*15reps i superset med sittande lårcurl *10reps

Baksida ben:
liggande lårcurl 6set* 12reps + ett dropp

Stretching och efterdrink... Ikväll blir det en nykter utgång på krogen med några polare. Imorgon är det prioriterings träning för rygg & baksida axlar.

"fotografen" frisk igen =)

image144
image145
image146
image147
image148
image149
image150




Men den som utan tvekan stal showen på gymet va P-A`s lilla grabb Lowe, hur mysig och cool som helst på samma gång!! jag blir alltid glad och kommer på mig själv sitta och le varje gång jag ser honom==)))
image151

P-A`s andra grabb Ludvig verkar ha fått pappas gener och hoppade runt mellan maskinerna som om han inte gjort annat, perfekt utförande och en riktigt STARK kille!!!  säkert starkast i klassen=)
image152

Två riktigt härliga barn!!! inte så konstigt med två toppen föräldrar!!!  Glad att jag känner er familjen Andersson/Lundin!!


Nu väntar en skön dusch sen ut i stockholms natten...

Trevlig helg på er!!
///Ederer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0