Lördag!

...Körde ett eftermiddags pass för benen, egentligen planerad vila men kände att jag vill köra igenom benen en extra gång denna v.  Absolut inget "max pass" men fick lite blod dit jag ville alla fall och är nöjd med det.

En som körde desto hårdare!!! Du jobbade på jättebra Sofia=) Du har ju berättat att du har lite mål uppsatta för framtiden och fortsätter du kämpa med samma målmedvetenhet som jag vet du gör, kommer du absolut nå dina mål! förmodligen fortare än du själv tror=)

Formen är riktigt bra!
image138



Imorgon är det träning på Bodyfitness med Pelle Eriksson, som förövrigt tillsammans med martin "kingkong" ordnat en "byggar helg" i västerås i februari, med träning, föreläsningar och lite party!!! 
Hatten av för att ni tar er tid att ordna detta, som jag tror kommer bli riktigt kul, jag är given!!!


Film, Pizza & Glass! Där har ni min lördagkväll i soffan, varför komplicera saker? Räcker bra så!
image140



Ha en Toppen kväll & sköt om er!!

/// Ederer


Kommentarer
Postat av: Vanni

Ni är helt underbara Johan 1

2008-01-13 @ 12:04:11
Postat av: Qustaph

Oh den pizzan såg inte dum ut! Frestande!

2008-01-13 @ 17:40:05
URL: http://glindberg.blogg.se
Postat av: Ederer

Tack Vanni=)

Quastaph, Gårdagens Pizza va riktigt god och jag blev J.vligt mätt =)=)

2008-01-13 @ 20:04:11
Postat av: Björn

Har läst igenom din blogg ett tag nu, har även följt dig på body därför var detta en självklar blogg att läsa. Givande läsning, blir alltid lika taggad på att gå och träna när man ser era bilder, inspererande! Kul att du bjuder på dig själv, du är en härlig människa trots att jag inte träffat dig.=)
Sen har du en skön inställning till träningen och dessutom sitter du på en härlig fysik! Fortsätt köra hårt och lycka till med framtida mål! // Björn

2008-01-13 @ 22:13:16
Postat av: Ederer

Tack så hemskt mycket Björn!! Nu somnar jag perfekt ikväll=) ..seriöst så betyder såna ord mycket och det gör att man verkligen vill kämpa ännu hårdare och försöka prestera bra framöver!!

Tack igen!!

Ha det superb Björn!!!

2008-01-13 @ 23:47:34
Postat av: Björn

Det var så lite så. Provade bröstpass á la Ederer idag (det senaste bröstpasset du la ut på blogggen) och kan säga att jag dog rent styrkemässigt! men vart taggad och la in en extra övning också. Körde lite mage på det och åkte hem med bra tryck i bröstet =). Det jag ville säga var att jag inte var alltför motiverad innan men kom och tänka på bloggen och just ditt bröstpass, dessutom vart jag motiverad när man tänkte på ditt engagemang vilket smittade av sig välbehövligt en dag som denna!
Detsamma Johan! och tack själv.

2008-01-16 @ 23:42:50
Postat av: ederer

missat detta inlägg)=

coolt att du provade!! håller med man blir riktigt fylld och pumpen blir grym!! och vem bryr sig då om styrkan?? We are bodybuilders NOT powerlifters=)

Take care my friend!!

2008-01-19 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0