Laddar...

...För fullt upp för Dagens benpass som är satt till 16.30! Vissa perioder tar det emot att köra benen, varför vet jag inte?? så gäller att verkligen fokusera framåt och inte bara se dagens onda reps..Utan se på längre sikt!!Finns ju ett ordspråk som stämmer in rätt bra "Vill man va fin får man lida pin" =)

Kameran är färdigladdad så jag återkommer efter passet..

Vi knyter nävarna och Kör hårt alla vi som ska träna inom kort, så ses vi senare ikväll nöjda och belåtna=)
image143

smal midja, grymt lårsvep, sjukt häng i baklåret... Min vision som jag ska ha i skallen under passet!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Schysst form och tattoos! Va e de för någon du har på bröstet?

2008-01-18 @ 16:50:56
Postat av: ederer

Tack! formen är inte värst..men kvittar nu! på scen det gäller!

Det är en vanlig tribal, gjorde den -99 så den e gammal... Dax att fylla i dem lite igen=)

ha de gött sebbe!

2008-01-18 @ 20:51:11
Postat av: Your fan!

Äntligen updaterad:D! inspiration!

2008-01-18 @ 21:44:43
Postat av: ederer

Tjena! tack och kul att du verkar gilla bloggen!

kommer att börja lägga in lite "filmer" från passen som lite omväxling framöver...Ska bli lite kul faktiskt eftersom jag aldrig sett mig själv när jag tar i...säkert en skräckupplevelse he he=)

Ha en bra lördag!!

2008-01-19 @ 12:26:09
Postat av: Kalle

Du är min gud ;) hahah ! ^^ men du, hur länge har du tränat? Och jag hoppas att du är steroidfri !? :P Ha det fint ^^

2008-02-03 @ 14:24:44
Postat av: Ederer

Oj då=) Tack så mycket!!!=) men jag är nog bara en vanlig en som Älskar sin sport!

Jag har tränat läääääänge=) Lärde mig biceps curl innan jag blev av med oskulden he he=) Har tränat sen jag var 13år... alltså ca 14år! tävlade första gången förra året, så jag lätt det ta den tid det tog innan man kunde entra scenen!

Sköt om dig Kalle och tack för vänliga orden!!!!

2008-02-03 @ 17:48:31
Postat av: Kallie

Lungt mannen ;) Men, du svarade inte på om du var steroidfri eller inte .. ? =) Peeace

2008-02-03 @ 23:00:03
Postat av: Ederer

Aha, du skrev hoppas du är steroidfri, uppfattade inte det som en fråga?! ...Har tränat lääääänge så inga muskler som växt fram över en natt direkt!! tävlat i massa olika sporter och aldrig blivit fälld/anklagad för något! Dessutom gjort tester inom extrajobbet,(dörrvakt)krogkommisionen dyker upp på oregelbundna tider o testar! så här är allt GRÖNT Kalle!!

Nu e det sov dax=) Bröst & axlar imorgon!

2008-02-04 @ 01:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0