Kvälls pass!

ytterliggare än timmes slit avklarat, blev ett riktigt hårtpass med väldigt hög intensitet...Kände verkligen hur golvet snurrade under mig, helt total slut blev jag... kämpade mig igenom sista seten och hann ta efterdrinken!...Sen blev det platt fall, hamnade på rygg och blev liggandes 20min. Lyckades ta mig upp på fötter och hem! men det var tuffa meter hem till dörren, fy f.n =)

Bröst:
*lutande bänkpress i superset med djupa bardips
*maskinpressar i superset med flyesmaskin
*hantelflyes med ett dropp
*cable cross *3 set

Axlar:
*Maskinpressar med ett dropp
*hantel lyft åt sidan med 2sekunders stopp i toppläget med ett dropp

Aj aj... Men That`s why we live in this world!! No pain no gain... Eller hur?! =)



Några svettiga pics...

image116
image117
image118
image119
image120
image121
image122

AXLAR...

image123
image124
image125
image126



Nu Lite kvälls protein sen sängdax=)

Sov gott!!

/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Vanni

det såg inte ut att vara en dans på rosor diekt.

2008-01-11 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0