Helgen!

 LÖRDAG!

nyss bränt av ett rygg pass a`la Milos Sarcev =) "cirkel träning" med massa övningar i ett och samma set, första rundan går alltid lätt och man är relativt kaxig=)  Men sen då?? Efter 2varv gör det fruktansvärt ont och pumpen är brutal, vi attackerade ryggen från alla håll och kanter i 8:a varv!!! Känner mig motiverad i gymet så det är inga problem att hålla uppe intensiteten varv efter varv, kul=)

Nu ska vi beställa hem lite god mat och bara ta det soft och kolla Göta kanal på 4:an kl 20.00 =)

FREDAG!

Igår alltså, då stod det armar på schemat och vi körde på bra med massa olika former av dropp!

Some pics...
image172
image173
image174
image175
image176
image177

image178
image179
image180




Par i både muskler och kärlek=)  Fitness pärlan Petra Lundin och äkta maken belägrade cable crossen och körde stenhårt!! vem som släppte handtaget  och gav upp sitt set först??? båda släppte precis samtidigt såklart!! that`s real Love=)  =)
image181


Min lilla tjej körde ett tufft ben & vad pass!!
image182


Nu börjar filmen=)
Ha en härlig lördag kväll!!

///Ederer

Kommentarer
Postat av: Matti

Goa bilder, era hantlar ser skitsköna ut, är det gummi runt "stången" på dem?

2008-01-27 @ 12:37:59
Postat av: ederer

Hej min vän!

tack!! , nej inget gummi..men de är riktigt sköna ändå, lite mindre i formatet så blir inte så "klumpiga", kul!!! viktigt att man trivs med sina vänner(hantlarna) eftersom man umgås varje dag=)

Ha en grymt bra dag Matti!!!

2008-01-27 @ 13:26:01
Postat av: Matti

Ahaa, tkr jag med, jag vill helst ha smaltgreppat då man kan hantera mer vikt, speciellt vid pressar.

Min dag har varit bra, varit hos farbror, hans tvilling pojkar fyllde 3år. Även hann jag brottas med näst äldsta pojken, försöker få honom att börja brottas, JÄDRANS stark grabb för att vara 7år, 20st armhävningar i ett kör hur lätt som helst!

Hoppas du också haft en bra söndag!

2008-01-27 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0