Fredag kväll!

Ytterliggare än vecka i träningens tecken avklarad, känns som man tagit ett steg till i rätt rikting, steget bestod i att åter börja väga maten, alltid lite snurrigt i början =) men nu är första veckan avklarad och jag törs säga att jag skött matvågen perfekt, inte missat ett gram någonstans...Känner mig Varm i kläderna så from nästa V. kommer det säkert gå på rutin igen==))

Gick förresten på min första massage på väääääääldigt länge i förmiddags... säger bara en sak...SMÄRTA!!! fick "diagnosen" stel som en pinne ha ha ha =)
Kommer fortsätta med regelbunden massage minst en ggr/v och hoppas det ska ge resultat i slutändan!!

Kom av en slump in på en sida på nätet där man kunde göra sina egna "magazine covers" så blev kvar på sidan och "lekte lite" =)  (eftersom världen är så "vuxen" jämt så får man leka lite ibland ha ha ha)

Så här blev det...
image127

image128

image130

image131


Avslutade kvällen lite seriösare med ett tufft armpass, P-A och jag fortsätter i samma stil med att göra relativt lätta vikter TUNGA genom hög intensitet och massa dropp... Funkar bra för oss och Pumpen blir grym!

ett  "axplock" från passet..
image132
image133
image134
image135

Imorgon är det ben och kanske en pizza he he=)

Trevlig helg!!

/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bra att du iaf är seriös med träningen! ;)

Goa bilder!

2008-01-12 @ 19:06:58
Postat av: Matti

Varför kom inte namnet =O

Trevlig helg ska jag väll också lägga in !

2008-01-12 @ 19:08:52
Postat av: Ederer

Ha ha ha =) Ja någonstans måste man väl va seriös alla fall=)
sen kan ju var o en välja sitt "seriösa ställe" =)...

Detsamma ha en nice helg!!

2008-01-12 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0