Måste få...

Tacka för alla mail, Pm och mess från alla ni som skrivit att ni tyckte det var kul att läsa om mig i senaste BODY, det betyder jättemycket verkligen!!!  TACK ALLA!!!  ..
helt klart en dröm jag haft länge som gått i uppfyllelse, därför extra roligt att många verkar ha uppskattat det=)))



image241
58. Heder åt Ederer: "Så gick jag ner 25 kg, och vann min första tävling!"
Efter en resa kantad av blod, svett och tårar, nådde Johan Ederer till slut ända till toppen av pallen på fjolårets MTGP. Lyckan var obeskrivbar, men vägen dit var inte söt som socker...




Idag åkte jag till Bandhagen för lite träning och för att träffa min vän Stanley, som förövrigt är riktigt på hugget och starkare än någonsin på gymet! Häng i heeela vägen nu!!! tror många saknat din grymma Posering och utstrålning på scenen!!
Efter träningen bollade jag lite ideèr jag har om mitt nästa fria program med honom, för vem kan man bättre prata me det om inte me "sveriges bästa (?!) posör" !!!





Kul att se dig mannen!
image242




Tack igen alla mina vänner därute!!
/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser mannen lagt in en video nu... ;) Kul för dig att vara med i nya numret av BODY! *tummen upp*

2008-02-26 @ 23:22:04
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: ederer

he he=) japp! tack vare din hjälp med hur man gjorde, tack för det Susanne!

Ja Body är verkligen roligt=))

Hoppas du har det bra och att din egen träning flyter på!!!

mvh

2008-02-27 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0