Jaha..

Då var det dax för ytterliggare än ny vecka!

Helgen har varit lugn och som oftast gått i träningens tecken, i lördags tränades det rygg och baksida axlar och kvällen ägnades åt diverse "frosseri av godsaker" , vad sägs om Pizza,glass,chips,cola,cheescake, lasagne o lite till he he=)...
image225Skönt o vila när man är mätt =) =) =)...

I igår söndag åkte jag med "Raffe" och handlade stooor köp av strimlad kyckling, både billigt och riktigt gott! ,sen kom P-A med sina grabbar och hjälpte mig sätta upp vägg tv:n!!



Idag stod Bröst och axlar på schemat, inga droppset idag utan jag supersetade övningarna två & två!!
Blev några pics från passet...
image217
image218
image219
image220

image222
image223


GAME OVER =)
image224




Lite kvälls mys sen over and out =)
/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Ovetande

Vad är drop set och super set ?? :S

2008-02-19 @ 16:34:16
Postat av: LillBrö

Du ser inte lika taggat ut som vanligt idag! Vart är den vanliga glöden?

2008-02-19 @ 19:31:35
Postat av: Ederer

Ovetande! Om du är medlem på body.se? kan du gå in i min journal under dagböcker och titta! har skrivit utförligt där hur vi utför dropp/ super set!!
Om inte annat så säg till så får jag förklara här!

mvh

2008-02-19 @ 19:50:14
Postat av: ederer

Lillbrö=)

jodå jag var allt minst lika taggad under det passet som alltid!!! timmen i gymet e det bästa jag vet så några 99% finns inte!! allt lr inget!!! (däremot kanske inte "fotografen" fångade mig när det var som jobbigast under seten?! =)

mvh!

2008-02-19 @ 19:52:35
Postat av: Lillbrö

Låter kanon bra! Allt eller inget! helt rätt!

2008-02-24 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0