Fredags Armar!

Håll med om att det ALLTID finns minst en gång per dag som man verkligen är sugen på att träna, den känslan kan komma över en när som helst, vid frukosten, på väg till jobbet, i duschen lr kanske på fiket...Men sällan när det verkligen är dags för gymet...För mig kom känslan imorse när jag stod i duschen och hade precis slagit på musik..

-- F.n va jag vill lyfta sönder varje fiber i armarna tänkte jag och man riktigt kände hur huden "krullade" sig av adrenalin!!! ..Men det värsta var att det va ca 8timmar kvar till träning)=

När det väl hade gått åtta timmar och det var dax att ta t-banan till gymet va ja mest trött och hade nog helst viljat ligga kvar i soffan o kolla på TV=)  
...Men väl inne i gymet såg jag P-A och en av hans klienter köra stenhårt triceps

och tänkte --kan de kan jag!!!  


Sen när man jobbat sig igenom det första halvkalla setet kliver man in i sig själv och kärleken till vikterna tar över, sen innan man vet ordet av har den där timmen gått och man har lyckats pressa skiten ur sig själv ytterliggare än dag=)) En häftig känsla, lr hur!!!?

Some pics...
image253
image250
image251

image252

sen kom jag hem och tittade in i min journal på BODY.se , och höll på att trilla av stolen ärligt talat, hade fått ett "mail" som gjorde mig riktigt riktigt glad=)) , det är såna ord som får en att vilja kämpa ännu mer och verkligen ge allt... Du ska veta att dina ord verkligen gjorde mig varm inombords, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!


Delar med mig av delar i mailet
(då det va riktigt låååångt)



"Du inspirerar folk medans du inspirerar dig själv. Du kämpar själv hårt och får, genom ditt bevisade krigarhjärta, andra att lyfta på röven och ge sig iväg även fast de djupt inne inte orkar. I och med detta så inspirerar du DIREKT.

Du sliter som ett djur, en riktig best. Du skryter aldrig, du är ödmjuk och du bevisar VERKLIGEN att sånt beteende betalar av sig i slutändan. Du har nu fått plats i tidningen BODY och jag kan inte tänka mig en kämparhistoria som passat bättre, ärligt.
Johan, det är sjukt, när man som person kan tänka att folk går runt och tänker på en när man tränar i gymmet. Jag ger sällan cred till någon, överhuvudtaget. Eller... när jag ger cred så är det mest för att va snäll och egentligen så menar jag det inte. Jag tänkte dock på DIG och inte Yates när jag va i gymmet. DIG och inte en professionell Mr. Olympia vinnare.
Ta åt dig av allting här, din ödmjuka inställning gör dig värd att suga åt dig all praise du hittar.
Du är så grym så jag ska nämna en gnutta om dig i min dagbok också, vilket är höjden av praise."




Vissa dagar ler man extra mycket=)=)=) tack för ALLA positva inlägg i min journal på Body!!
/// Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Jag kan ju inte mer än hålla med om mailet, stämmer till 1000% Du är sjuk, dock på ett possitivt sätt.
Själv har jag din blogg som startsida i IE, man hoppas varje dag att du skrivt något, och sällan blir man besviken:) fortsätt kriga och inspirera! ha det bra!

2008-03-01 @ 08:58:50
Postat av: Anna

Jag är stolt över dig Johan:)

2008-03-01 @ 10:03:59
Postat av: Susanne

Härligt att få sådana fina positiva ord... *L* Det gör jue i sin tur att även du kämpar mer...

2008-03-01 @ 14:00:02
URL: http://zuzibuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0