Det rullar på...

Trodde jag skulle bli sjuk i början av veckan då jag började känna mig risig i halsen...Men som genom ett mirakel gick det över på nån dag!! Helt otroligt brukar annars bli borta minst en v. så fort jag åker på minsta hostning=)

Tränar på med mina sex pass/v och det går riktigt bra just nu vilket är kul=)

Igår var jag på den sedvanliga massagen och det börjar ge bra resultat, massören Danne säger att det blir mjukare och bättre för varje vecka!   Känns även som att jag genomlidit de värsta massage timmarna nu! första gången var olidlig och gjorde riktigt riktigt ont!!!! men för varje gång som går känns det bara bättre och mer avslappnat, helt ok och mardrömmarna om Torsdagar kl.12 e borta =)

Från gårdagens massage...
image216


Ikväll ska det pangas Armar!!! 


///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge:P

Johan, måste bara fråga :P Är detta P.A ?

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=24

Hare gott mannen ;D
Mvh

2008-02-15 @ 20:13:12
Postat av: Ederer

he he neeej f.n detdär är e stig-eive...men PA har också fotat massa Gasp!

2008-02-15 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0