Smygit igång lite :)

Har från denna vecka med start idag och kvällens pass dragit upp tempot igen inför olika uppdrag som väntar i början på nya året, måste hålla formen :) veckorna går fort !!!

Vikten har pendlat rejält upp och ner efter dietens slut, varit väldigt kolhydrat känslig, men har hittat en bra balans i maten mellan kolhydrater och protein så vikten har hållit sig stadig i ca en vecka nu, skönt!!!

Är det något speciellt ni vill att jag ska ta upp i bloggen?  träningsrelaterat! Skriv gärna!
 Delar gärna med mig av de rätt och fel jag upplevt under mina snart 14år som aktivit tränande, kanske kan bidra med något alla fall...


Lite nya bilder från media...



( Blir fixad inför TV Inspelningar... Tur det finns hjälp att få )







Känns kul att man har lite delmål uppsatta efter vägen mot nästa scen, lättare att hitta den riktiga motivationen att verkligen kunna pressa ur det sista repsen i gymet då...
 Ett tips - sätt upp ett mål stort som litet och ta er dit, motivation!


Ha en skön dag imorgon och stressa inte ihjäl er i julruschen!!!
///
Edere
r


Kommentarer
Postat av: Mathias Zachau

Ser gärna lite mer kostrelaterade inlägg. Vad du äter, kanske lite recept och så vidare=) Hade varit spännande att få se lite mer av den delen av träningen. Grym blogg i övrigt! Väldigt inspirerande:)

2008-12-23 @ 02:46:45
Postat av: Andreas

Tjena Johan.

Tack för en väldigt inspirerande blogg. Jag tycker det hade varit intressant om du skrev om ditt tränings upplägg som det ser ut idag och hur det kommer se ut inför dina nya mål.



Mvh

Andreas

2008-12-23 @ 10:37:25
Postat av: Johan S.

skitbra fysik du visade upp i luciapokalen, e djupt imponerad:).

2008-12-23 @ 11:56:11
Postat av: Robin

Hallå Johan !

Grymt kul att se dig på scenen i år, du hade leendet och fokusen på plats, det syntes :)

Kroppen hade du svarvat bra på också, mycket roligt att se.

Lite mer hårdhet och konturer på vissa ställen så är det outstanding :)



Hur lever livet efter tävlingen nu, mycket mat efter vad du känner för att äta antar jag :) ?

Några kommande program eller plåtningar annars då ?



2008-12-23 @ 12:06:09
Postat av: Victor

Tjena Johan!!

Skitkul att följ din blogg om din väg till dina mål. Fortsätt skriva ner träningspassen med bilder ger grym motivation och inspiration!!

Kör hårt och lycka till!!

2008-12-23 @ 15:13:42
Postat av: Joakim

Jag skulle vilja se hur dina pass ser ut (set, reps, vikter, övningar) om det är något som lockar att lägga upp =) Lite kosttips med nån gång då & då? :)



MVH

2008-12-23 @ 22:53:55
Postat av: Anders

Tjena Johan!

Bilder i bloggen är väldigt välkommet!

Man blir sjukt pep och motivationen är på topp!

Skulle vilja läsa lite om övningsval/set/reps

även lite mat som du rekommenderar.

Förövrigt en riktigt flitigt uppdaterad blogg som jag kollar dagligen :)



Lev väl och God Jul !



2008-12-23 @ 23:06:03
Postat av: Erik

Skulle gärna vilja veta hur långt man kan komma inom sporten utan att bruka aas.

Du har tränat i 14år, är det möjligt på den tiden med slit komma dit du är idag utan aas?

Du är en förebild för hur folk inom denna sporten skall vara utåt sett, du verkar ha båda fötterna på jorden, och verkar leva efter det gamla talsättet "Så dom du själv vill bli behandlat ska du själv behandla andra."



Önskar dig all lycka



MVH Erik

2009-01-10 @ 01:09:45
Postat av: Ederer

Erik!



Tackar för dina schyssta ord! roligt att höra speciellt när jag alltid är mig själv! Försöker och vill alltid leva efter det talesättet du skrev!



Jag tror att med rätt vilja, sunt förnuft och tålamod kan man komma hur långt som helst, jag själv började träna som 14-åring med en dröm om att få stå på en scen en dag, jag tävlade första gången när jag var 27år...

för mig tog det så lång tid innan jag kände att jag kunde konkurera på en scen. Vet inte hur många som har samma tålamod som jag haft???? men ABSOLUT DET GÅR UTAN, JAG VET!!!!



Sätt upp ett mål och stanna inte för nått, ta paus ibland men tappa aldrig fokus från målet ska du se att du kommer precis så långt du vill!



MVH

2009-01-10 @ 23:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0