På återseende VÄNNER!!!!

I slutet av december -07 satte  jag mig ner med min coach Per-Arne Andersson och vi pratade genom min framtid lite...

Vi kom fram till att nästa mål blir Luciapokalen -08!
Åkte hem till Värmland för att fira Jul och nyår, återvände till Stockholm i början på Januari och drog igång mitt livs tuffaste off season träning någonsin , Per-Arne lät mig inte gå hem innan varje pass tränats till total utmattning.

(Klicka på bilderna om ni vill se dem större)

En vanlig och daglig syn under uppbyggnadsträningen, total utmattning efter passen..


Efter ett halvårs jobb var det från 1juni dags att dra igång dieten mot slutmålet i december, det var en något rundare Ederer än idag som drog igång dieten, hehe =) här en bild från helgen innan dieten började..


som tur är krympte skallen och kroppen ganska snabbt =) 5veckor mellan bilderna...
 


Dax att vara hungrig och mer lr mindre låst varje dag precis när sommaren börjar...Hmmm??? Handla kesella plattor istället för öl plattor till fotbolls Em?? ....

Men hade ju mitt mål att se fram emot och ingen annan gör jobbet åt en..

Så det vara bara att kliva upp på cykeln, minns det kom en del svordomar vid de första trevande trampningarna, här en bild från första kardio timmen denna diet..


Månaderna har rullat på och på Lördag 6e december har det där året gått!!!  och det är dags för det jag jobbat för varje dag under ett år,

känns overkligt att det är så nära nu...

kommer inte skriva mer i bloggen (beroende på ork/tid) förrän efter tävlingen när det på riktigt är dax att summera året...  Allt stöd och alla fina ord jag fått av alla er där ute som följt mig betyder väldigt mycket och ni har ALLA en del i att jag orkat även de allra jobbigaste dagarna...

Finns bara en sak jag vill säga er och jag menar det verkligen....





Nu ska jag fokusera sista dagarna in i mål och tidigt på Fredag morgon åker vi mot Göteborg....  En grym känsla!!!


"If you always do what you always done then you will always get what you always got"


På återseende Vänner!
Pusskram*
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: matilda

Grym resa du genomfört!

Stort lycka till!

2008-12-01 @ 05:58:06
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Björn

Ett minst sagt tufft år, trots jobbiga perioder har du slitit och haft samma härliga inställning. Du delar med dig och sprider glädje, en sann förebild och inte bara för oss tränande utan alla. Du kommer vinna oavsett hur det går i själva tävlningen, du har vunnit mot dig själv vilken är den största vinsten. Nu tror jag och hoppas på att det kan gå hela vägen för dig rent sportsligt också. Du bestitter en riktigt bra fysik.

Kör hårt och njut av de sista dagarna på dieten, inte långt kvar tills du äter vad du vill! ;)

Vore grymt kul att få dra av ett pass med dig någon gång i framtiden och snacka lite. :)

Lycka till nu! full fokus hela vägen! // Björn

2008-12-01 @ 11:40:32
Postat av: Andreas

tja ville bara säga att du inspirerar som fan i alla lägen kämpar som en freak mäktigt att se.

Lyckat till på Lp kommer antagligen o sitta i publiken o hålla tummarna.

2008-12-01 @ 13:13:45
Postat av: Anna

Ett STORT lycka till! You Rock!

2008-12-01 @ 13:57:25
Postat av: Nilla

Från djupet av mitt hjärta, ett stort LYCKA TILL! Kör hårt och visa att du äger scenen!



Många kramar

//P

2008-12-01 @ 14:13:29
Postat av: Elinor

Bra!! kom igen nu!!! du är verkligen bäst och det vet du! kör så det ryker det är bara drygt 4 dagar kvar!!...ha det bäst!! kanske ses vi på söndagen då jag ska ner!!

2008-12-01 @ 14:18:23
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessfox
Postat av: Joakim

STORT lycka till! Håller tummarna för att det går bra för dig och det tvivlar jag inte en sekund på att det kommer göra! =) Har följt bloggen sen början av året och förväntar mig många bilder efter helgen! ;) tummen upp!



mvh

2008-12-01 @ 15:26:02
Postat av: E.Lindholm

Gå ut och visa vad du har jobbat för hela året nu,

helgen är snart nära så ladda in i det sista!!!



Lycka till ! :D



Mvh: Elias.L

2008-12-01 @ 16:17:09
Postat av: Jocke B

Kör hårt nu sista veckan och ta hem skiten ;)



2008-12-01 @ 16:28:41
Postat av: Lisa

Hej snygging!



Ville bara visa att jag tänker på dig nu när d inte e så långt kvar...ses på lördag...



kram



2008-12-01 @ 18:08:24
Postat av: jonathan faogel

Tror inte jag missat ett blogginlägg av dig under hela året, och varende inlägg har varit lika motiverande. Varenda gång jag haft brist på motivation har jag glidit in här och kollat på bilder, och vips så har man varit taggad igen.



Lycka till nu med alla förberedelser.



Hoppas även du ställer upp på att knäppa en bild tillsammans under mässan.



Kör hårt! :D



2008-12-01 @ 18:18:30
Postat av: Kim

jag läser din blogg varje gång innan jag drar iväg till gymmet. du har gett mig grym motivation under hela året så jag vill bara säga tack och lycka till på lördag, du är en stor förebild.



mvh kim

2008-12-01 @ 20:03:41
Postat av: Jenny

Helt övertygad om att du kommer vara i grym form!!! Lycka till o tro mig vi kommer hejja på dig;)



Syns om inte tidigare lörda kväll då!! Såå gulligt av dig att fixa till oss, människor som du e guldvärda!!



Keep up the good work!

Kram

2008-12-01 @ 20:17:22
Postat av: Alex

Du e KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!



"the swedish gift" ;)



LYCKA TILL!!!

2008-12-01 @ 21:06:58
Postat av: Chris

Formen ser onekligen bra ut! Kommer du in stenhård kommer du vinna -90. Kör hårt!!! =)

2008-12-01 @ 21:45:43
Postat av: Robin

Ska bli jävligt kul att se dig Johan nu när man följt din resa.

Stort lycka till, jag håller tummarna!

2008-12-03 @ 12:04:22
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: RobinS

Extremt tuff klass du ger dig in i men jag tror stenhårt på att du kommer lyckas! Stort lycka till och kör hårt!

2008-12-03 @ 15:55:37
Postat av: Markus stoltz

LYCKA TILL JOHAN !!!! håller tummarna för dig !! / mvh

2008-12-03 @ 19:10:43
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Byggarebob

Tjenare Johan!LÄngesen jag skrev nåt här.Men har vart in och läst ofta.

Vill passa på och önska dig lycka till!!!Hur det än går för dig så är du en vinnare i mina ögon.

Du knäcker stenhårt!!











2008-12-04 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0