Nästa Stopp... Nyår:)

Julen är över!
Haft en bra jul, trevligt sällskap av familjen,  mycket skratt och god mat, tog första utgången/krogrundan på juldagen efter nästan ett år utan party, var väl okey, men håller fast vid "hemma bäst" , en lördag kväll med god mat och massa mys hemma vinner lätt!

Hunnit med att träna varje dag,Börjar återhämta mig riktigt bra efter dieten och styrkan och tempot i passen ökar från pass till pass, kul kul :) kan lägga upp lite träningspics nästa vecka så ni ser att jag alla fall försöker ta i :)


Snart dax att åka upp till sthlm igen för nästa stopp... Nyårsafton!
Blivit bjuden till mina vänner David och Vanessa Frykman på ett riktigt "fitnessparty" med bara likasinnade träningsfreaks, kommer bli riktigt roligt och säkert massa gaaaleet, en kväll jag ser fram emot!!!

Här en bild på mig med Vanessa & David efter muscle tech -07...


Bra val av t-shirts om jag får säga det själv  



Ha en grymt skön Lördag!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Vanessa Frykman

Tack för den vackra bilden på en självlysande flodhäst ;o) glöm nu inte att jag har också tjockis material :o) hahah ses snart

2008-12-29 @ 11:26:14
Postat av: Ederer

Vanessa!



Ingen orsak :P

Vi får se imorgon vem som kan äta mest, Tror vi är 8st som ska till dig på kvällen som tränar här klockan 14.00, allt för att kunna äta o dricka massor :D :D



Ses Imorgon, jag stryker skjortan NU hahaha:)



2008-12-30 @ 07:43:28
Postat av: Zebaztian

God Fortsättning och hoppas nyårafton blir en finfin sådan. Gott nytt år!



Mvh Sebbe

2008-12-30 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0