Jag mår bra :)

Det sista vi gjorde innan avresan var att sy ihop mina posebyxor hos duktiga sömerskan Anita, coach P-A som stöttat mig varje dag hela året var såklart oxå där även den sista dagen innan avresa!!!




Sitter här och lyssnar på Hans Zimmer Allt känns lungt och under full kontroll, ingen stress alls....






Stannar på Hotelrummet imorgon när de andra äter hotelfrukost ... Ska bara ligga och ta det lungt tills invägningen imorgon kväll ! 

På Lördag står jag på den här scenen och det känns helt otroligt att "det där året" har gått! Gissa om jag är laddad, det brinner men ändå med ett lugn....



Tog en bild precis nyss  med mobilen (
00:23 exakt :D ) ... Jag mår bra:)


Återigen TACK!!!!!!!!!!  för allt underbart stöd, grymt härligt känns det!!!!


Kommer upp bilder imorgon kväll från invägningen..

Sov dax nu!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Det kommer gå kanon det här JOhan.

ETT STORT LYCKA TILL NU..

Jag håller tummarna för dig..

Massa varma hälsn Pernilla

2008-12-05 @ 07:16:31
Postat av: geat big

lycka till nu big Ederer kör hårt nu mannen mvh GEATBIG

2008-12-05 @ 09:22:18
Postat av: Jeppe

Lycka till nu, håller alla tummar och tår! :)

Är säker på att detta blir grymt!

2008-12-05 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0