Dax för lite vila :)

Slutade på en 4.e plats i klass -90kg... 

Kanske den "jobbigaste" platsen av alla? 
Mitt i ingenting känns det som,  men ger man sig in i leken får man leken tåla, lr hur :)
Jag är väldigt nöjd med  mitt år 2007, har varit väldigt händelserikt och jag ska ta med mig all positiv energi till framtiden.

Speakern ¨på tävlingen Jonny Grape ställde mig under finalen frågan

- "hur det känns att hela svenska folket följt din blogg på nätet"??!


Tycker det känns oerhört stort att så många följt mig under året och jag kan inte nog säga hur glad och tacksam jag är för allt erat stöd under resan!!!

Nu ska jag koppla av, ha en skön Jul och nyår,  ladda om batterierna sålänge det behövs...men...Ni som känner mig vet att jag inte ger mig innan jag når mina uppsatta mål...Ingen stress...But  I`ll be back :)


Här några bilder från min tävlingshelg!
som kommer avrundas på bästa sätt imorgon med Hotelfrukost, Julmarknad på Liseberg och självklart tittande på Fitness festivalen! 

Tidig morgon, får smörj av coach :) :) :)


Stooort TACK till dig och din fru Petra för all underbar hjälp under helgen!




Det var riktigt jobbigt att ligga och vänta mellan förbedömningen och final, kramperna jagade mig hela tiden eftersom man inte druckit något alls på något dygn....


Match time =)


Göteborgs natten klockan 03.00 ...
Dax för "real life" igen, lite drygt 1 årsen jag åt en korv med bröd! Smakade helt okey =)



Det kommer upp mer bilder osv efter helgen lr kanske imorgon...




Får avsluta detta tävlings år med att TACKA Arrangörer, domare, medtävlande och publik!!!
Utan er ingen tävling eller nya mål att se fram emot!


Ska agera "provdocka" för träningskläder under kommande vecka så LOVAR hålla formen
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Farsan

Du klarade det!Du kom i mål, jag är så stolt över dig. Gött att få äta en riktig frukost.Många kramar från mig å Affe "love you" /Pappa/

2008-12-07 @ 08:56:37
Postat av: Joel

Riktigt grymt jobbat! Får tacka själv för en grym blogg har varit riktigt kul att följa dig hela vägen :) Keep it up!

2008-12-07 @ 11:01:15
Postat av: Adam Sandström

Starkt jobbat Johan, du är en grymt bra förebild!!!

2008-12-07 @ 11:40:03
Postat av: William

Grattis gosse!



Fan va kul att se att du klarade dig så bra!



Nu får du njuta, av det här och se för fan till att få i dig lit god mat, det är du värd efter ett halvår av svält=).



Sköt om dig så ses vi kanske nått under jul.



Willy

2008-12-07 @ 11:53:03
Postat av: Jeppe

Även fast du inte vann så är du en vinnare i mina ögon ;)



Du får även ha en god fortsättning på året som är kvar och kommande -09.

Kommer givetvis att kika in här fortsättningsvis för att ha koll på läget.



God jul!

2008-12-07 @ 12:03:29
Postat av: Jonas

Helt med din pappa... Du kom i mål efter allt slit, skulle domarna gå efter vem som kämpat hårdast så vet jag efter att ha följt dig både här och live att det är du som är vinnaren, om de dessutom skulle ha fokuserat mer på fulländad fysik än på hårdhet så hade du defenitivt haft en av de högre pallplatserna :) enligt mig som bedömare, ingen expert men vet ju vad bodybuilding handlar om...

En så perfekt fulländad/harmonerande fysik tillsammans med en hårdhet som definierar fysiken på bästa sätt, sen ett extra plus till dig med din fyllighet!!

Ta hand om dig, nära o kära och njut, precis som du sa i intervjun!

Du är Kung!

2008-12-07 @ 12:58:15
Postat av: FRIDA

fan va roligt Johan,jag såg dig igår men det var precis innan förbedömningarna....!!sjukt roligt att äntligen se dig på scen ;-)

vi får ses nån annan gång...

ta hand om dig kramar//frida

2008-12-07 @ 14:37:23
Postat av: Faster Andy

Tänker på dig och hoppas du får lite mer av "feta" korvar, slappa stunder och en mysig JUL med din GOA familj. För mej är du en vinnare var du än plaseras. Miljoner kramar från Elsa och Andy.;)

2008-12-07 @ 16:33:23
Postat av: Wande

Bra kämpat mannen!! Oavsett vad dommarna säger så är du en vinnare och det vet alla dina läsare och säkert alla du känner! Så som du gått in och gett 100% i varje pass och i allt du gör har du inspirerat så otroligt många. Om ja får tävla för tjejen så kanske vi ses nån gång i framtiden ;) hehehehe

2008-12-07 @ 18:22:07
URL: http://wandekimaro.wordpress.com/
Postat av: mike

4 är inte dåligt tycker jag, men jag anser att du redan vunnit då du har hållt på kämpat under hela detta år.

Du ska känna dig grymt stolt över dig själv :)

2008-12-07 @ 20:03:19
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Grattis! Jag fattar inte vilken motivation och styrka och envishet du har! eller vilja! jag vet inte vad jag ska säga/kalla det men du är grym!! Ha en super god jul med en massa god mat nu! de är du värd! big time! :)

2008-12-07 @ 20:34:40
Postat av: pierre kärfstedt

Grattis Johan till 4:e platsen tyckte att det såg väldigt bra ut från min plats på läktaren, inga fel med vanlig mat nu va ett tag, själv går jag på diet den nionde januari så jag har mitt kvar :-)

2008-12-07 @ 21:47:04
URL: http://pierrekarfstedt.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Bra jobbat på Lucia Johan! Orättvis placering tycker jag och väldigt många med mig som var där... se till att äta o leva gott ett tag nu!

2008-12-07 @ 22:15:33
Postat av: Elinor

Grymt bra jobbat!! måste kännas skönt att vara i mål nu med tanke på ditt slit...ät massor nu!!! stora kramar

2008-12-07 @ 22:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessfox
Postat av: Haaris

Grymt jobbat!!

2008-12-07 @ 23:13:20
Postat av: johan

Grattis till 4e plats! Du såg riktigt grym ut!!

2008-12-08 @ 08:49:15
URL: http://metrobloggen.se/johanhulle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0