Man måste INTE vara mätt för att orka =)

Ytterliggare en dag strax över...

Inte gjort så mycket av denna, körde 2.5 timme morgonkardio, Sofia gjorde mig sällskap tidig morgon på löpbandet, vi lämnade bilen hemma, så förutom timmarna på löpbandet blev det 40min extra till och från gymet, alltid någon extra kalori som ryker:) 

På med varsin kastrull på spisen, gröt!!!  Hade en lågdag idag så därför var våra grötportioner lika stora fast jag väger ca 25kg mer än henne, en av oss blev inte det minsta mätt.... Gissa vem?! :P

Lagade dagens matlådor, duschade sen somnade vi skönt några timmar, blev en dag inne framför OS tv:n!  spöregn ute...

Som de senaste dagarna kom hungern som ett brev på posten under eftermiddagen, skrek i hela kroppen, då man får ta fram psyket och kämpa igenom de timmarna...

Gym dax och en sak jag verkligen kan skriva under på är att styrkan och viljan INTE sitter i fettet lr kolhydrat portioner...
Bryr mig inte det minsta... En hungrig varg jagar bäst.... dagens sanning!










Många har mailat och undrat hur mitt schema ser ut just nu så är kommer det...

*Måndag-   morgon: Kardio    kväll:  bröst & axlar

*Tisdag-   morgon: Kardio     kväll: Rygg & baksida axlar

*Onsdag-   morgon: Kardio  Kväll:  Ben fram & baksida

*Torsdag-  morgon: kardio kväll: Axlar & bröst

*Fredag-   morgon: kardio    kväll: Armar biceps & tricepz

*Lördag-  morgon: kardio   kväll: Rygg & baksida axlar

*Söndag-  sovmorgon!       kväll: Ben fram & baksida


Så ser det ut... Och jag är MEDVETEN om att jag tränar varje dag, vilar när jag blir gammal istället :D

I do it my way!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Grymt schema, fy farao! :) Bara att plöja på, diggar dig hårt. Lät gammaldags men va fan! :)



Keep it up!

2008-08-22 @ 13:51:21
Postat av: Ederer

Jeppe!



Haha jo jag vet vad jag ska göra varje dag alla fall, slipper få tråkigt :) :)



TACK FÖR ORDEN, GLAD BLIR JAG :) :) :) :)





Ha en grymt skön helg, ät massa gott!!



MVH

2008-08-22 @ 21:36:10
Postat av: Micke

Tjena, skulle vilja veta lite närmre på hur din kost ser ut för en hel vecka? :) själv vet ja tyvärr inte hur ja ska äta när ja tränar 4 dar i veckan :/ Hör av dig. Mvh Micke

2008-09-05 @ 15:19:11
Postat av: Ederer

Micke!



Vad har du för mål med din träning? lättare att svara då! viktuppgång? diet? osv osv...



(ett tips skriv gärna i inlägget som ligger högst upp på sidan för snabbare svar, lätt man missar inlägg annars)



MVH

2008-09-05 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0